Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@12:33:54 GMT

افتتاح دبیرستان ۱۲ کلاسه شاهد پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۳۳۷۶

افتتاح دبیرستان ۱۲ کلاسه شاهد پلدختر

دبیرستان ۱۲ کلاسه شاهد پلدختر با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، رضا شاهمرادی مدیر آموزش و پرورش پلدختر در این مراسم اظهار کرد: این دبیرستان در زمینی با مساحت ۳۰۵۰ مترمربع و  با زیر بنای ۱۸۰۳ مترمربع در ۳ طبقه توسط موسسه قلم چی احداث شد.

وی تصریح کرد: دبیرستان ۱۲ کلاسه شاهد پلدختر که در منطقه سازمانی‌های این شهر احداث شده دارای ۷ اتاق اداری، ۱۲ کلاس درس، نمازخانه، آزمایشگاه، کتابخانه، کارگاه هنر و انجمن علمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش پلدختر خاطرنشان کرد: موسسه قلم چی به منظور تامین فضای آموزشی لازم در مناطق سیل‌زده، یک میلیارد تومان برای احداث این دبیرستان هزینه کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی وزير آموزش و پرورش مدرسه افتتاح پلدختر لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، این موسسه قرآنی با زیربنای ۱۷۰ متر مربع ساخته شده  و بیش از ۷۰ قرآن آموز در رشته های مختلف قرآنی آموزش‌هایی را فرا می گیرند؛ و برخی برنامه های فرهنگی از جمله جمع خوانی قرآن کریم طی ماه مبارک رمضان در این موسسه قرآنی برگزار می شود.

رییس تبلیغات اسلامی سیرجان در آیین افتتاح این موسسه گفت: درصدد هستیم سطح کمی و کیفی برنامه‌های قرآنی را ارتقا دهیم زیرا اگر سبک زندگی قرآنی در جامعه گسترش پیدا کند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام ایمان ارجمند افزود: ماه رمضان بهار و اوج قرآن است و اگرچه دوست داریم مجالس قرآن در تمام سال برگزار شود، اما همه می‌دانیم که اگر بخواهیم یک کار قرآنی مستمر طی یک سال داشته باشیم، طلیعه آن باید در ماه رمضان باشد.

بیش از ۳۰ مرکز و موسسه قرآنی فعالیت های آموزش قرآن کریم در رشته های مختلف و تربیت نیروهای قرآنی را در شهرستان سیرجان برعهده دارند و بیش از ۱۳۰ جلسه قرآنی علاوه بر ماه مبارک رمضان در طول سال با هدف آموزش، روخوانی و حفظ قرآن کریم در این شهرستان برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • افتتاح و تجهیز خانه کشتی آموزش و پرورش اشترینان
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • وزیر نفت: پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی