Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:57:09 GMT

۷۲۰ پروژه محرومیت زدایی استان اردبیل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۳۴۲۷

۷۲۰ پروژه محرومیت زدایی استان اردبیل افتتاح شد

آیین افتتاح ۷۲۰ پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(علیه السلام) استان اردبیل با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت عباس(علیه السلام) استان اردبیل،امروز (۱۸ مهرماه) آیین افتتاح 720 پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(علیه السلام) استان اردبیل با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این طرح های محرومیت زدایی شامل ساخت و مرمت مسکن محرومان، خانه بهداشت، آبرسانی، مرمت راهها، ساخت مدارس، مساجد و ایجاد جاده های بین مزارع در دهستان های محروم و سطح استان است.

 

سرلشکر سلامی در این مراسم با بیان اینکه یکی از اولویت‌های سپاه محرومیت‌زدایی است، گفت: سپاه همیشه در کنار مردم بوده و با تمام توان برای تحقق مطالبات مردم در مناطق محروم تلاش می‌کند.

 

فرمانده کل سپاه افزود: خداوند منان را شاکریم که امروز در استان اردبیل هستیم و خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی در حوزه پروژه‌های محرومیت‌زدایی در اردبیل هستیم.

 

وی تصریح کرد: نگرش مثبت و سازنده‌ای در حوزه محرومیت‌زدایی در استان اردبیل وجود دارد و با تعامل و همدلی که بین مسئولان و سپاه حضرت عباس(ع) وجود دارد اقدامات خوبی انجام شده است.

 

سرلشکر سلامی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی تجلی‌گاه کمک مردم به یکدیگر است.

 

وی بیان کرد: علاوه بر اینکه پروژه‌های بزرگ در کشور نیاز است، راه‌‌اندازی پروژه‌های کوچک نیز بسیار مهم بوده چرا که این پروژه‌ها بسیاری از مردم را خوشحال و دغدغه‌ها و مطالبات آنها را برطرف می‌کند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: برخی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی در استان اردبیل اجرا شده و ما نیز اعتبارات برای این پروژه‌ها اختصاص می‌دهیم تا این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد زائران اربعین حسینی اصفهان مجلس شیراز افتتاح پروژه های محرومیت زدایی فرمانده کل سپاه سپاه حضرت عباس ع اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم