Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@07:54:44 GMT

تارتار به نفت برمی گردد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۳۴۴۳

تارتار به نفت برمی گردد

به احتمال قوی در روزهای آینده شاهد بازگشت مهدی تارتار به تمرینات تیم نفت مسجد سلیمان خواهیم بود. 

به گزارش "ورزش سه"، در پی پرداخت مطالبات کادر فنی و هم چنین بازیکنان نفت مسجد سلیمان و هم چنین صحبت هایی که از سوی مدیران بالارتبه شهرستان مسجد سلیمان با مهدی تارتار شده به احتمال قوی این مربی در روزهای آتی در تمرینات تیم نفت مسجد سلیمان حاضر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در حالی که خیلی ها تصور می کردند مهدی تارتار به بهانه پیشنهاد تیم گل گهر سیرجان قصد جدایی از نفت مسجد سلیمان را دارد تاکید این مربی بر این بوده وقتی دستمزد کادر فنی و هم چنین بازیکنان پرداخت نمی شود او نمی تواند روی مسایل فنی متمرکز باشد و هر روز باید پاسخگوی اعتراضات آنها باشد و از کار در چنین فضایی از نظر روحی و روانی خسته شده است. به خصوص که با این مشکل در تیم پارس جنوبی دست و پنجه نرم می کرده است. در صورت رفع مشکلات مالی تیم نفت طبیعی است مهدی تارتار نفت را به گل گهر ترجیح دهد به این خاطر که نفت توسط او و قوی تر بسته شده است. 

 

باشگاه نفت مسجد سلیمان 20 درصد از مطالبات بازیکنان و کادر فنی و مابقی تعهدات به مهدی تارتار را پرداخت کرده است. بر همین اساس انتظار می رود در روزهای آینده تمرینات تیم نفت مسجد سلیمان با حضور مهدی تارتار برگزار شود.

مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم افطاری در مسجد حاج ابوالقاسم رشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، متولی موقوفه حاج ابوالقاسم رشتی گفت: همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) به مدت دو شب ۸۰۰ پرس غذای گرم تهیه و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در بین نمازگزاران و روزه داران مسجد حاج ابوالقاسم رشتی توزیع شد.  شیخ زاده، ترویج فرهنگ افطاری دادن را از اهداف این اقدام دانست.

دیگر خبرها

  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • زاکانی : حتما در پارک ها مسجد می سازیم
  • مراسم افطاری در مسجد حاج ابوالقاسم رشتی
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳؛ دورهمی برمی‌گردد؟
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟
  • امامزاده شاه‌ سلیمان علی(ع)؛ زیارتگاه‌ مورد اقبال خراسان جنوبی‌ها
  • اوسمار ویرا چه زمانی به ایران برمی گردد؟
  • فیلم/ شعرخوانی طنز سعید سلیمان‌پور در دیدار با رهبر انقلاب
  • تارتار برای بهترین رتبه تاریخ نقشه کشید (عکس)
  • اعلام دو رای انضباطی فدراسیون فوتبال