Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: برای نخستین بار در کشور جرثقیل کانتینر بر توسط متخصصان داخلی در بندر شهید رجایی بندرعباس تعمیر شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا پوررجبی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر عنوان کرد: با تعمیر این جرثقیل برای هر نفر ساعت هزار و دویست یورو صرفه‌جویی ارزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پیش‌ازاین تعمیرات این جرثقیل در اختیار شرکت آلمانی بود، افزود: این تعمیرات در قسمت کابل‌کشی به طول ۸۰ متر این جرثقیل به مدت ۳۵ روز و در ارتفاع ۵۰ متری از سطح زمین انجام شد.

معاون فنی و نگهداری بنادر هرمزگان تصریح کرد: جرثقیل کانتینر بر با وزن هزار و ۶۰۰ تن و ارتفاع ۵۰ متر در هر دوره ظرفیت بارگیری ۳۶ تن بار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کانتینر تعمیر کشور جرثقیل تین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ نیروگاه برق ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان. این نیروگاه که برق مصرفی دو ساعت پایتخت در شبانه روز را تامین می‌کند، با تعمیرات اساسی آماده تامین برق پایدار مورد نیاز در فصل گرمِ سال است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • انواع کانتینر از نظر ابعاد و کاربردها
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم