Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه زنیت، مالکوم بازیکن برزیلی تیم فوتبال زنیت که اوایل ماه آگوست به این تیم پیوست تحت عمل جراحی قرار گرفت و تا پایان نیم فصل اول خانه نشین شد.

مالکوم روز ۱۰ آگوست در مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل دینامامو مسکو مصدوم شد و از آن زمان به بعد در مسابقات حضور نیافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ گزارشی رسمی درباره ماهیت مصدومیت هافبک برزیلی منتشر نشده است.

براساس نتایج آخرین معاینه و مشاوره با مراکز پزشکی برجسته اروپا و روسیه، کادر پزشکی آبی پوشان زنیت تصمیم به جراحی این بازیکن گرفتند.

مالکوم اوایل ماه آگوست با ۴۰ میلیون یورو از بارسلونا اسپانیا به زنیت منتقل شد. از آن زمان به بعد این برزیلی تنها در دو مسابقه تیم سن پترزبورگ را همراهی کرد.

گفتنی سردار آزمون این فصل هم در ترکیب زنیت حضور دارد و مثل فصل گذشته گل‌های حساسی را برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر روسیه به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: 

واکنش سرمربی سردار آزمون به صدرنشینی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا

سردار آزمون از علی دایی سبقت گرفت

انتهای پیام/

مالکوم تا پایان نیم فصل خانه نشین شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا

به گزارش همشهری آنلاین در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت ۲۲ امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزء نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ ۱۱ بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با ۱۶ امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

کد خبر 846804 برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال

دیگر خبرها

  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد