Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@18:59:02 GMT

داماد پس از قتل ۴ نفر خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۳۶۰۳

داماد پس از قتل ۴ نفر خودکشی کرد

خبرگزاری تسنیم: حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در یکی از مناطق مسکونی شهرستان ورامین و کسب خبر توسط مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله عوامل گشت انتظامی در محل حاضر شدند.

مأموران پس از حضور در محل و با بررسی میدانی، پرده از یک قتل برداشتند که بر اثر آن چهار مرد کشته و سه زن به همراه یک کودک خردسال به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تحقیقات کارآگاهان پلیس در محل وقوع جرم مشخص شد بر اثر نزاع داماد با خانواده همسر خود، قاتل با یک قبضه اسلحه کمری با حضور در منزل پدر همسرش اقدام به تیراندازی کرده که در پی آن پدر همسر و دو باجناقش به قتل رسیده، چهار نفر دیگر مجروح شده و در نهایت قاتل اقدام به خودکشی کرده است.

علت این جنایت در تحقیقات اولیه پلیس، اختلاف خانوادگی عنوان شده است.

تحقیقات تکمیلی پلیس در این رابطه ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: جنایت ورامین داماد قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در دیلم دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سهام صالحی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به قتل یکی از شهروندان در بخش امام حسن (ع)، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تحقیقات و اقدامات پلیسی پس از شناسایی هویت قاتل و همدستانش، آنها را در کمتر از ۱۸ ساعت در مخفیگاه خود طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه علت و انگیزه قتل، درگیری با مقتول به دلیل اختلاف و نزاع بر سر محل استقرار قایق‌های مسافربری تفریحی نوروزی در دریا بوده است، خاطر نشان کرد: متهمین با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

سردار صالحی با تاکید بر اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در تلاش بوده و در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

کد خبر 6063477

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در کوهدشت
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • فیلم| جلوگیری از خودکشی سگ پلیس!
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • (ویدئو) جلوگیری از خودکشی سگ پلیس!