Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:10:33 GMT

شنبه اولین قضاوت فغانی در لیگ استرالیا

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۳۸۰۴

شنبه اولین قضاوت فغانی در لیگ استرالیا

داور مطرح فوتبال ایران و جهان که چندی پیش ایران را به قصد مهاجرت به استرالیا ترک کرد در اولین هفته از رقابت های این لیگ قضاوت می کند.

به گزارش" ورزش سه" علیرضا فغانی داور سرشناس ایرانی چندی قبل فوتبال ایران را به مقصد زندگی در کشور استرالیا ترک کرد و از همان ابتدا مشخص بود که او در این فصل از رقابت های A-League استرالیا یکی از مطرح ترین داوران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام برنامه بازی های هفته اول رقابت های لیگ فوتبال استرالیا علیرضا فغانی نیز اولین قضاوتش را در این کشور و در بازی تیم های وسترن سیدنی و سنترال کوئست انجام خواهد داد.


با این بازی رسما فغانی فعالیتش را به عنوان یکی از داوران این فصل از رقابت های لیگ فوتبال استرالیا A-League)) آغاز خواهد کرد. گفته می شود فغانی قرار است در بازی های بین المللی از طرف ایران حضور داشته باشد اما او در این فصل یکی از داوران اصلی لیگ فوتبال استرالیا خواهد بود.

استرالیا علیرضا فغانی کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استرالیا علیرضا فغانی کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش

آقای سلیمی اظهار داشت: سه نفر از داوران اسکواش استان محمد محمدی فارسانی، آرمان محمدی نافچی و شقایق مولایی کوچکی به دوره رفشینگ داوران فدراسیون راه یافتند.

وی افزود: هرساله دوره‌های رفرشینگ داوران از سوی فدراسیون برگزار می‌شود و تعدادی از داوران رسمی منتخب امکان حضور در این دوره‌ها را دارند تا مجوز داوری را در سال جاری دریافت کنند.

بیشتر بخوانید

داوران چهارمحالی مسابقات بین المللی اسکواش را سوت می زنند

سلیمی اضافه کرد: استان چهارمحال و بختیاری سه داور در سال گذشته داشت و در سال جدید نیز با تأیید فدراسیون سه داور مجوز حضور در دوره رفرشینگ ۱۴۰۳ را با توجه به قضاوت‌های خود کسب کردند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در دوره آموزشی رفرشینگ داوری پس از کسب حد نصاب امتیازات لازم می‌توانند مانند سال گذشته در رویداد‌های ملی و بین المللی قضاوت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴