Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@09:20:50 GMT

تاثیر نمایشگاه‌ها در رونق کسب و کارها

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۳۸۸۴

تاثیر نمایشگاه‌ها در رونق کسب و کارها

تور نمایشگاهی یکی از اصلی ترین عامل های پیشرفت در کسب و کار میباشد زیرا که با طیف عظیمی از افراد و شرکت های علاقه مند و متخصص در زمینه های مختلف روبه رو هستید. برای شرکت در نمایشگاه مورد نظر از طریق مجموعه تور نمایشگاهی گیلوا گشت اقدام حاصل فرمایید.

نمایشگاه فرش دموتکس آلمان

نمایشگاه فرش آلمان هر ساله در شهر برلین کشور آلمان برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه هر ساله مشتریان زیادی را از نقاط مختلف جهان به سوی خود جذب می کند. در این نمایشگاه محصولات متفاوتی از جمله موکت، فرش دستباف و ماشینی , پارکت، لمینت، سنگ، سرامیک و غیره در معرض دید مشتریان گرامی قرار می گیرد. نمایشگاه دموتکس آلمان یک بار در هر سال به مدت یک هفته برگزار می شود.

دموتکس علاوه بر اینکه محصولات متفاوتی را برای مشتریان عرضه می کند، محل بسیار مناسبی برای تبادل اطلاعات و آموختن مطالب جدید در مورد صنعت فرش و دیگر محصولات می باشد. همه ساله ایرانیان مختلفی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند و نمای زیبایی از هنر ایرانی را به نمایش می گذارند.ایرانیان همه ساله توجه مشتریان زیادی را در این نمایشگاه به سوی خود جلب می نمایند.

نمایشگاه های مهم سال 98

از جمله نمایشگاه های مهمی که در سال شمسی جاری بر گزار میشود میتوان به نمایشگاه عرب هلث دبی اشاره کرد که تجهیزات پزشکی از سراسر دنیا در این نمایشگاه به نمایش گذاشته میشود. این نمایشگاه به دلیل شرکت کننده های جهانی خود به شهرت بالایی دست پیدا کرده است زیرا که برای بهبود و پیشرفت در زمینه پزشکی به این نمایشگاه نیاز دارند. از جمله نمایشگاه های مهم دیگری که در زمینه مد و پوشاک است میتوان به نمایشگاه کفش آلمان اشاره کرد که در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار میشود.

نمایشگاه ساختمان آلمان

نمایشگاه ساختمان برلین با نام بائوتک (Bautec) هر دو سال یک بار در شهر برلین کشور آلمان برگزار شده و تعداد زیادی از مجموعه های مختلف انبوه سازان، مشاورین املاک, مهندسین عمران , پیمانکاران،  سازه و معمار را به خود فرا می خواند. اولین دوره برگزاری نمایشگاه ساختمان آلمان در سال 1984 و آخرین دوره برگزاری این نمایشگاه در تاریخ 20 الی 23 فوریه سال 2018 ، مصادف با یک تا چهارم اسفند ماه سال 1396 بوده است. تاریخ دقیق برگزاری چهار دوره از این نمایشگاه مشخص گردیده و تورهای گردشگری در سراسر جهان متقاضیان بازدید از این نمایشگاه را با شرایط و مدارک مخصوص ثبت نام نموده و با ارائه خدمات مربوط به تور به محل برگزاری نمایشگاه خواهند برد. و برای شرکت در این نمایشگاه میتوانید از مشاورین مجرب تورنمایشگاهی گیلوا گشت استفاده کنید.

نمایشگاه عرب هلث دبی

سلامت و تجهیزات پزشکی امروزه به یک صنعت بزرگ نیز تبدیل شده است. نمایشگاه عرب هلث یکی از نمایشگاه‌های معروف پزشکی در جهانی است که بیش از 43 سال قدمت دارد و یکی از نمایشگاه‌های معتبر در زمینه پزشکی می‌باشد. در آخرین دوره این نمایشگاه بیش از 4200 شرکت مختلف که  به صورت تخصصی در این زمینه  فعال هستند در نمایشگاه عربهلث دبی شرکت کردند. این نمایشگاه به صورت سالانه برگزار می‌شود و شرکت‌ها و افراد بسیار زیادی برای به نمایش گذاشتن تازه‌ترین محصولات و تجهیزات پزشکی در نمایشگاه عرب هلث شرکت می‌کنند. شرکت در این نمایشگاه می‌تواند فواید بسیار زیادی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی داشته باشد. شما نیز اگر به‌طور حرفه‌ای درزمینه تولید محصولات پزشکی فعالیت می‌کنید، می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و علاوه بر کسب تجارب عملی، از مزایا دیگر آن نیز استفاده نمایید. ما در این مقاله می‌خواهیم تمرکز خود را بر روی این موضوع قرار دهیم

نمایشگاه کفش آلمان

یکی از بهترین لوازم مورد استفاده در بحث مد و پوشاک کفش میباشد که امروزه بسیار پرطرفدار شده است. از جمله نمایشگاه های مهم در این زمینه میتوان به نمایشگاه کفش آلمان اشاره کرد که بسیار پر رونق و پر مخاطب است. نمایشگاهی با وسعت 9 هزار متر و دارای چندین غرفه که از شرکت ها و برند های متخصص در زمینه کفش میباشند در این نمایشگاه شرکت میکنند.

محصولات نمایشگاه کفش آلمان:

کفش لوازم جانبی محصولات طبی، کفی ، بند کفش و سایر لوازم مرتبط بخش های پشتیبانی (ساخت و ساز و طراحی فروشگاهها، سیستم های مدیریت کالا، برچسبها و غیره) رسانه ها (مطبوعات تجاری)

کد خبر 1309132

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترکیه سوریه کردهای سوریه پیاده روی اربعین اربعین تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا رجب طیب اردوغان ورود زنان به ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود

علی باستین در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود اظهار داشت: در این نمایشگاه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی توسط استان‌های کشور ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش ۲ محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود خاطر نشان کرد: از بخش خصوصی فعال استان تقاضا دارم در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده، با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیاز‌هایی که از سایر کشور است و کشور‌هایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

باستین اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشور‌ها هم شود.

وی ادامه داد: از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ و اهدافی که پیگیری شده، منجر به نتیجه شود و دستاورد‌های خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ نفر از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بازدید عمومی نمایشگاه ایران اکسپو از روز یکشنبه آغاز می‌شود؛ نمایشگاه اکسپو چند روز است؟!
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی