Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد 18 مهر در نشست با رئیس و اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، با تاکید بر اینکه شهدا منبع فیض بخش برای تمام احوال هستند، اظهار کرد: غفلت ما نباید موجب شود نور و روشنایی شهدا در زندگی‌مان از بین برود. وی با اذعان به اینکه بخش اصلی کار و خدمت به مردم خلوص نیت است، تصریح کرد: اگر خلوص نیت در کارهای ما راه پیدا کند تمام مشکلات ما حل می‌شود و گره‌ها باز خواهد شد و برای ما راه رسوخ به دل‌ها باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قم با تاکید براینکه شهدا نیازی به تجلیل ندارند و تجلیل از شهدا برای خود ما است، افزود: تجلیل از شهدا تجلیل از راه و هدف آنها است، امروز جامعه به سمت مادی‌گرایی رفته که معنویت شهدا می‌تواند در این شرایط کارساز باشد. وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه به دلیل دوری از روحیه اخلاص و پاکی و معنویت است، اظهار کرد: روحیه ایثار و شهادت باید در جامعه گسترش پیدا کند و شورای شهر و شهرداری در این مسیر همکار و همراه کنگره ملی شهدای استان هستند. شهردار قم با اشاره به ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر قم، گفت: به دنبال تدوین طرح جامع برای ورودی‌های شهر هستیم تا نمادسازی در این ورودی‌ها صورت گرفته و جلوه خوبی به شهر داده شود که در این راستا معرفی شهدای استان می‌تواند یکی از طرح‌ها باشد. احمد حاجی‌زاده رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم نیز در این نشست با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم در سال آینده، عنوان کرد: ۱۷ کمیته زیرمجموعه کنگره تشکیل شده که از جمله آنها کمیته روحانیت، فضای مجازی، تشکل‌های مردمی، پشتیبانی، دانشگاهیان و شهدای نهضت جهانی اسلام است. وی با اشاره به بررسی تجربیات دیگر استان‌های کشور در برگزاری کنگره‌های شهدا، اضافه کرد: به دنبال این هستیم که هر رویدادی که در استان طی این یکسال شکل می‌گیرد با عنوان کنگره و با نام و یاد شهدا باشد. رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با بیان اینکه هزار و ۲۹۳ شهید از کشوهای مختلف در قم مدفون هستند، گفت: نام شهدای ارتش، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و انقلاب اسلامی باید در شهر نمایان شده و مردم با این شهدا آشنا شوند. انتهای پیام انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا قم شهدا سقائیان نژاد کنگره ملی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنگ در غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه بیان کرد که شمار کلی شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

قریب به ۸۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند و تلاش برای بیرون کشیدن آن‌ها همچنان ادامه دارد. همچنین ۷۳ درصد از شهدا و مجروحان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6079990 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان