Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، سردار رمضان شریف در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، گفت:نیروی قدس سپاه، نیروهای انتظامی عراق و حشدالشعبی؛ حافظ امنیت زائران در خاک عراق هستند و امنیت زائران در داخل کشور هم با نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی خودمان و با کمک بسیج و سپاه تامین می‌شود.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، افزود: سپاه در چند موضوع به صورت مشخص فعالیت می‌کند؛ در بخش‌های زیرساختی قرارگاه سازندگی خاتم با توجه به توافقی که با استاندارن و مسئولان محلی دارد، مسیرها و معابر و پارکینگ‌ها و کارهای زیرساختی در حوزه راه و ترابری را در سه استانی که در مسیر تردد زوار هستند، انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سپاه پاسداران تاکید کرد: کارهای خیلی خوبی در گذرگاه‌های اصلی یا مناطق منتهی به این گذرگاه‌ها انجام شده است.

سردار شریف، درگیری‌های اخیر در داخل عراق را، تلاش دشمنان برای تحت شعاع قرار دادن موضوع راهپیمایی بزرگ اربعین و وحدتی دانست که بین ملت ایران و عراق ایجاد شده است و گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم و مسئولان عراق و همین طور نیروهای امنیتی این توطئه خنثی شد و این راهپیمایی با شکوه بسیار بزرگتر و متراکم تری و در امنیت کامل برقرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارهای بهداشتی، درمانی و خدماتی از دیگر اقدامات سپاه برای زائران اربعین حسینی است، افزود: سپاه پاسداران خدمات ترابری، اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقلی و امکانات مجموعه راهیان نور را در اختیار این کار بزرگ و مقدس قرار داده است.

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: مجموعه آمبولانس‌ها و بهداری‌های سیاری که سپاه دارد، به تناسب نیازی که اعلام می‌شود، برای این امر اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 458300 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ صادق

 جمعی از مهاجران ساکن در یزد در حالیکه پرچم‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دست داشتند، ضمن محکومیت جنایات تروریستی رژیم صهیونسیتی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل انجام عملیات «وعده‌ی صادق» اعلام کردند.

سخنرانی سردار فتوحی از یادگاران دوران دفاع مقدس و اجرای سرود از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • (تصاویر) راهپیمایی نمازگزاران جمعه در حمایت از عملیات سپاه پاسداران
  • راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان اصفهان در حمایت از عملیات موفق وعده صادق + فیلم
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم
  • نمازگزاران کرمانشاهی از حمله سپاه پاسداران به اسراییل حمایت کردند
  • راهپیمایی نمازگزاران کرجی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی‌گسترده مردم کرج در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ صادق
  • تثبیت امنیت ملی یکی از دستاوردهای بزرگ عملیات «وعده صادق» است
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق