Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیزاده رییس هییت کبدی خراسان جنوبی در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: تیم پودینه شهرستان طبس به عنوان نماینده ورزشکاران کبدی به رقابت‌های قهرمانی کارگران کشور اعزام خواهدشد.

او با بیان اینکه این رقابت ها از بیستم تا بیست و دوم مهر ماه امسال به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد، افزود: مجتبی معمارزاده، جواد بخشی، محمد جنتیان، علی محمدیان، دانیال توسلی و بهروز بخشی، تیم استان در این دوره از رقابت‌ها خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعزام تیم پینگ پنگ نوجوانان خراسان جنوبی

امیری پور رییس هییت پینگ پنگ خراسان جنوبی بیان کرد: تیم پسران خراسان جنوبی در رده سنی نوجوانان به دور دوم رقابت‌های تور کشور در رشته پینگ پنگ اعزام شد.

او اظهار کرد: مصطفی طاهری، علیرضا عباسپورومهدی یار رمضانی به عنوان بازیکن ومحمد رضا عباسپور فرد به عنوان مربی و سرپرست در این مسابقات نمایندگان استان خواهند بود.

رییس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها ازهیجدهم تا بیستم مهرماه امسال به میزبانی استان مازندران شهرستان قائم شهر بر گزارمی شود.

انتهای پیام/ ی

تیم کبدی کارگران به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از توافق با شهرک‌های صنعتی استان به منظور ایجاد شهرک فناوری با ۳۰ هکتار وسعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی قربانی امروز چهار شنبه در حاشیه کلنگ زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه‌ی واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه‌ی کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحد‌های زیر مجموعه عملا وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

قربانی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری نیز خبر داد.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری