Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگارخانه‌های مشهد با برپایی نمایشگاه‌های متنوع، روزهای متفاوتی را برای علاقه‌مندان به هنرهای مختلف رقم می‌زنند. 

به گزارش ایسنا، سه نمایشگاه نقاشی « مِثل طبیعت است که تکرار می‌شود»، نمایشگاه نقاشی هنرجویان نوجوان و خردسال آموزشگاه «بیرنگ» و «پری‌ نا پری» و نمایشگاه آثار نقاشی‌خط «کارنامه» به ترتیب در نگارخانه عسل، نگارخانه اشراق، فرهنگسرای بهشت و نگارخانه رضوان برگزار می‌شود که در ادامه به جزئیات برگزاری و افتتاح این نمایشگاه‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مِثل طبیعت است که تکرار می‌شود»

نمایشگاه گروهی نقاشی «مِثل طبیعت است که تکرار می‌شود» جمعه 17 مهر ماه ساعت 17 در نگارخانه عسل واقع در فلسطین 12، شماره 28 افتتاح خواهد شد و این نمایشگاه تا چهارشنبه 24 مهر ماه هر روز از ساعت 17 تا 20 میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است. 

در این نمایشگاه گروهی نقاشی آثار محمد ترابی، احسان احمدی، احمد پژمان، رضا خلیلی، علی سیدانی، علی سیران، غلام‌حسین سهرابی، طاهر موسوی، علیرضا طباطبایی، نوید ظفرعلیزاده، علیرضا علی‌زاده، جواد فتحعلی‌زاده، اصغر کفشچیان مقدم، حسین مولویان، علیرضا میرمصطفایی، مینو نصیرزاده و علیرضا نیک‌زاده به نمایش گذاشته خواهد شد. کیوریتور این نمایشگاه نیز علیرضا علی‌زاده است. 

«کارنامه» 

نمایشگاه آثار نقاشی‌خط هنرجویان آکادمی نقاشی‌خط خراسانی با عنوان «کارنامه» نیز شنبه 20 مهر ماه ساعت 17 تا 20 در محل نگارخانه رضوان افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه تا پنج‌شنبه 25 مهرماه ادامه دارد و هنرمندان و هنردوستان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و در نوبت عصر از ساعت 16 تا 19 به نگارخانه رضوان واقع در شهر مشهد، بلوار کوهسنگی، کوهسنگی 17، شماره 16 مراجعه نمایند.

نمایشگاه نقاشی با موضوع «امنیت و ایمنی» 

همچنین نمایشگاه نقاشی هنرجویان نوجوان و خردسال آموزشگاه نقاشی «بیرنگ» با موضوع امنیت و ایمنی از چهارشنبه 17 مهر ماه در نگارخانه اشراق واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی دایره شده است. 

بازدید از این نمایشگاه نقاشی تا شنبه 20 مهر ماه ادامه دارد و صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 17 تا 20 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است. مدرس این نمایشگاه نیز نگین طاهری است.

 «پری نا پری»

نمایشگاه نقاشی «پری نا پری» به کوشش هاجر اعلمی و با حضور جمعی از کودکان نقاش مشهدی سه‌شنبه 16 مهر ماه در فرهنگسرای بهشت واقع در بلوار مدرس دایره شده و نمایشگاه تا یکشنبه 21 مهر ماه از ساعت 10 تا 16 میزبان بازدیدکنندگان است.

در این نمایشگاه نقاشی آثار ساجده احمدی، ریحانه اردمه، فاطمه مرتضوی، سیده الهه تقی‌زاده، سها معقول، ساره معقول، ساجده سلیمانی، فاطمه سادات میرمجتبائی، ثمینه سادات صنعتی، سیده مینا سخدری، فرنوشا خسروانی، زهرا شایسته‌فرد، زهرا نوروزی، ملیکا علی‌محمدی، روژان اعلمی، دنیز سپهر جوان، آنیسا ساعدی، پونه محمد امینی، پانته آ محمد امینی، ستایش حاجیان، نیلوفر آراسته و ستایش اکبریه به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گالري پیشنهادهایی برای گالری گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر هنری کتابت ۹خطاط و ترجمه روایی قرآن ویژه سبک زندگی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از اثر مشترک ۹ خطاط مطرح دنیای اسلام با موضوع (کتابت آیات مقاومت) و ترجمه روایی قرآن با رویکرد سبک زندگی هشتم فروردین ماه در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام نیشابوری ضمن تشکر و قدردانی از مهمانان خارجی گفت: در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن از ۲۸ کشور در حوزه اندیشه و هنرهای قرآنی حضور داشتند.

وی با اشاره به دو اثری که در این مراسم رونمایی شد گفت: در این مراسم یکی قرآن کریم با ترجمه و تفسیر با محوریت سبک زندگی که توسط مرکز طبع و نشر جمهوری اسلامی به زیور تبع آراسته شده است رونمایی می‌شود.

مدیر بخش بین الملل سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن ادامه داد: اثری دیگر که پیام حمایت از مقاومت است. جمعی از هنرمندان خطاط از نه کشور در بخش بین الملل در شب‌های گذشته به صورت کارگاهی آیات مقاومت را به خط زیبای خودشان روی پرچم کشور فلسطین کتابت کردند تا هنرمندانه اثری از رشادت مردم غزه با صدای رسا، بلیغ و فصیح هنر به دنیا مظلومیت مردم فلسطین را برسانند.

حجت الاسلام حسینی نیشابوری افزود: این دو اثر رونمایی و با اهدای لوح تقدیری از سمت وزیر ارشاد به دست هنرمندان از آنان تقدیر خواهد شد. سپس گروه سرود فاطمیون به ارائه پرداختند و بعد از آن وزیر ارشاد از دو اثر رونمایی کرد.

بخش بین‌الملل سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به پایان رسید. آئین اختتامیه این بخش با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در این دوره از نمایشگاه ۱۸ کشور دارای غرفه بودند و از ۲۵ شرکت نمایندگانی حضور داشتند.

کد خبر 6064237 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اثر هنری کتابت ۹خطاط و ترجمه روایی قرآن ویژه سبک زندگی رونمایی شد
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر