Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال به شهرک ماهیان زینتی کاشان خبر داد و گفت: در صورت رونق و تکمیل این شهرک صنعتی مجموعا ۳۰۰۰ هزار فرصت شغلی جدید به استان افزوده خواهد شد. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدجواد بگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرک صنعتی ماهیان زینتی کاشان می‌تواند سه هزار شغل در منطقه ایجاد کند، اظهار داشت: این شهرک صنعتی بعد از پیگیری 17 ساله مردم و مسئولان به مرحله اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شهرک صنعتی نقش بسزایی در صنعت توریسم منطقه کاشان دارد، افزود: در وهله اول 150 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت شهرک صنعتی ماهیان زینتی کاشان اختصاص داده شده است و از آنجا که کاشان 70 درصد ماهیان زینتی کشور را تامین و اهمیت دادن به این موضوع را بیش از پیش تقویت می‌کند.

هیچ مشکلی در زمینه زیرساخت و انشعابات در شهرک صنعتی ثامن وجود نداردوزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی مبلمان ملایر بازدید کردسوله‌های غیرفعال شهرک صنعتی شهرکرد در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌گیرد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ضمن اشاره به ساخت شهرک صنعتی شماره سه کاشان در مجاور شهرک صنعتی ماهیان زینتی ابراز داشت: در این شهرک واحدهای تولید دانش بنیان، سبز و دوستدار محیط زیست مشغول به کار می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمامی این اقدامات در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب صورت می‌گیرد، گفت: تمامی مسئولان تلاش خود را به کار گرفتند تا شعار سال مبنی بر «رونق تولید» را جامه عمل پوشانده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/ز

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان

جشن بزرگ احیای واحدهای راکد استان سمنان با حضور رئیس جمهور ایران اسلامی و اعضای هیات وزرا و کابینه سیزدهم در سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی در ادامه سفر استانی دوم خود به سمنان با حضور در شهرک صنعتی مرکز استان در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد در استان سمنان شرکت کرد.

قرار است به صورت نمادین بازگشت ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان به تولید در دوران دولت سیزدهم تاکنون جشن گرفته شود. رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

رئیس جمهور قبل از این مراسم، طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان را نیز افتتاح کرده بود.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • تدوین برنامه تحولی شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص عملیاتی