Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:51:36 GMT

‌روستاهای شهرستان قرچک رونق می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۴۸۹۴

‌روستاهای شهرستان قرچک رونق می گیرد

‌فرماندار قرچک گفت: اشتغال در روستاهای قرچک با همکاری مشترک بنیاد برکت، فرمانداری و بخشداری مرکزی این شهرستان رونق می‌گیرد.

‌به گزارش ایسنا‌، بهمن خطیبی در جلسه‌ای که با حضور معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، بخشداری مرکزی و هیئتی از بنیاد برکت برگزار شد‌، طی سخنانی بیان کرد: با همکاری مشترک بنیاد برکت و فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان قرچک، طرح‌های اشتغالزایی بر اساس ظرفیت‌های شهرستان قرچک به اجرا در می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان قرچک گفت: برای بهره برداری بهتر از مناطق روستایی و ایجاد شرایط بهتر برای سکونت در روستا ها باید به موضوع اشتغالزایی که از جمله موارد مهم در توسعه پایدار روستایی است توجه داشت.

خطیبی افزود: در طول عمر انقلاب اسلامی به موضوع مهم محرومیت زدایی از روستاها توجه شده و در دولت تدبیر و امید شاهد بودیم به حوزه روستایی توجه ویژه تر شد و شاهد اقدامات وسیع و تأمین زیرساخت در روستاها بودیم.

وی یادآور شد : در شهرستان قرچک روستاهای پرجمعیت وجود دارد که برنامه های توسعه ای در آنها خوب جواب می دهد، امسال نیز مقرر شد با سرمایه گذاری حمایتی در حوزه اشتغال، طرح های خوبی اجرا شوند.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: رویکرد معیشت پایدار با کمک روستاییان نتایج مثبتی برجای خواهد گذاشت و امید است با اجرای این گونه طرح ها و با مشارکت فعال دهیاری ها شاهد توسعه اشتغال، افزایش سطح درآمد روستاییان، تنوع بخشی به تولیدات روستایی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها اتفاق بیافتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تکام برای رونق اقتصادی روستاهای استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ با اجرای طرح تکام قرار است ظرفیت‌های اقتصادی در روستا‌های استان اردبیل هم شناسایی و به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • اجرای طرح تکام برای رونق اقتصادی روستاهای استان اردبیل
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد