Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، عبدالرحیم خطیب که از زمان حضور پارس جنوبی جم در رده‌های پایین‌تر سرپرستی این تیم را برعهده داشت، از سمتش در این باشگاه استعفا داد.

خطیب که کارمند رسمی شرکت نفت است، با توجه به بخشنامه ابلاغی وزارت نفت برای بازگشت کارمندانش به محل کار خود مجبور به کناره گیری از تیم فوتبال پارس جنوبی جم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب درباره جدایی‌اش از پارس جنوبی جم گفت: به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد. با توجه به بخشنامه وزارت نفت باید سمتم را ترک می‌کردم.

او با تشکر از هواداران پارس جنوبی، مدیران باشگاه،کادرفنی و بازیکنان تیم و مسئولان، از برخی افراد هم گلایه کرد و گفت: در ماه‌های گذشته برخی افراد خارج از باشگاه نامهربانی‌هایی نسبت به من داشتند که باعث تکدر خاطرم شد. با این وجود همه را به خدا می‌سپارم و ان شاءالله تیم پارس جنوبی بتواند در آینده نیز سربلند و موفق به کارش ادامه دهد.

خطیب بیان کرد: من از سمت سرپرستی تیم استعفا کردم، اما در کنار مجموعه پارس جنوبی خواهم بود. از این پس مانند یک هوادار به پشتیبانی از تیم می‌پردازم و هرجا که نیاز باشد کمک خواهم کرد. امیدوارم در شهرستان جم همه متحد شوند و بتوانند این تیم را که دلخوشی مردم  است به سرمنزل مقصود برسانند.

انتهای پیام/ک

خطیب از پارس جنوبی جم رفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف آزادراه شیراز – اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرداری بیضا گفت: بر اثر برخورد خودرو پژو پارس با خودرو سمند در ابتدای قطعه ۷ آزادراه شیرازاصفهان ۸ نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند.

زراعت پیشه افزود: مصدومان این حادثه با سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های شیراز منتقل شدند.

او ادامه داد: این تصادف همچنین ترافیک سنگین و نیمه مسدود شدن بیش از سی دقیقه‌ای این آزاد راه را به همراه داشت.

کارشناسان پلیس راه آزادراه شیراز – اصفهان علت این تصادف را انحراف به چپ خودرو پژو پارس اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل به کنسولگری‌حق طبیعی این کشور بود
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • رئیس سابق سرویس امنیت داخلی شین بت: نتانیاهو باید کناره گیری کند
  • کناره‌گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال
  • کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هیات مدیره استقلال!
  • احتمال کناره‌گیری عضو مطرح هیئت‌مدیره استقلال
  • کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هيات مديره استقلال
  • جدایی یک عضو هیات مدیره از باشگاه استقلال؛ ادعای یک خبرگزاری
  • کناره گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال
  • ۸ مصدوم در تصادف آزادراه شیراز – اصفهان