Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختلاف خانوادگی منجر به درگیری مسلحانه و قتل ۴ نفر در شهرستان ورامین شد.

‌به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در یکی از مناطق مسکونی شهرستان ورامین و کسب خبر توسط مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله عوامل گشت انتظامی در محل حاضر شدند.

ماموران پس از حضور در محل و با بررسی میدانی، پرده از یک قتل برداشتند که بر اثر آن ۴ مرد کشته و ۳ زن به همراه یک کودک خردسال به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با تحقیقات کارآگاهان پلیس در محل وقوع جرم مشخص شد بر اثر نزاع داماد با خانواده همسر خود، قاتل با یک قبضه اسلحه کمری با حضور در منزل پدر همسرش اقدام به تیر‌اندازی کرده که در پی آن پدر همسر و دو باجناقش به قتل می‌رسند و ۴ نفر دیگر مجروح می‌شوند و در نهایت قاتل اقدام به خودکشی می‌کند.

در تحقیقات اولیه پلیس علت این جنایت اختلاف خانوادگی عنوان شده است. تحقیقات تکمیلی پلیس در این رابطه ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قتل باجناق ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر جوان به‌خاطر پول پدرش را کشت

پسر جوان به خاطرطلب ۲۵ میلیون تومانی از پدرش او را در یک درگیری خانوادگی به قتل رساند.

به گزارش مشرق، شامگاه جمعه مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از درگیری خونین همسایه شان خبر داد. او گفت: همسایه مان با پسرش دعوا کرده و توسط او با چاقو زخمی شده است. پسر جوان فرارکرد اما برادرش او را تعقیب و در یکی از کوچه‌های اطراف خانه دستگیرش کرد.

بدنبال این تماس پسر جوان از سوی مأموران پلیس به بازداشتگاه منتقل شد و مرد ۷۰ ساله نیز به بیمارستان انتقال یافت اما حدود ۲۴ ساعت بعد از درگیری، مرد سالخورده تسلیم مرگ شد. با اعلام خبر مرگ پیرمرد به بازپرس گودرزی تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

پسر جوان در تحقیقات اولیه گفت: ۲۵ میلیون تومان به پدرم قرض داده بودم اما او حاضر به پس دادن پول نبود. چند وقت قبل به سراغش رفتم و پولم را خواستم اما او بهانه آورد. شب حادثه مجدد به خانه پدرم رفتم و زمانی که از پولم صحبت به میان آوردم نه تنها پدرم به من پولی نداد بلکه با برادرم به من حمله کردند و می‌خواستند دست‌ها و پاهایم را ببندند. من هم از روی عصبانیت به آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشتم. نمی‌خواستم پدرم را به قتل برسانم، فقط می‌خواستم آنها را بترسانم.

بدنبال اعتراف پسر جوان به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقین خانوادگی
  • قتل پدر به خاطر ۲۵ میلیون تومان
  • دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در اراک
  • گیلان/ نجات یک نوجوان از خودکشی با حضور پلیس
  • درگیری مسلحانه و مجروح شدن ۲ نفر در کوار فارس
  • حکم اعدام برای قاچاقچی هزارچهره
  • عامل اصلی شهادت مامور پلیس دستگیر شد | دستگیری قاتل حین خروج از مرز
  • پسر جوان به‌خاطر پول پدرش را کشت
  • قاتل مرد ۵۷ ساله در رضوانشهر دستگیر شد
  • بازداشت دوست خانوادگی در جنایت مسلحانه شرق تهران