Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: هم اکنون بیشتر ماموران راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان به گوشی‌های هوشمند پلیس برای اعمال جریمه‌ها مجهز شدند و دیگر از قبض کاغذی استفاده نمی‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی، از اجرای این طرح در تمامی شهرستان‌های استان خبرداد و افزود: با استفاده از گوشی‌های هوشمند پلیس، تخلف رانندگان به صورت برخط (آنلاین) ثبت و پیامک آن برای راننده یا مالک متخلف خودرو ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه شعار نیروی انتظامی، پلیس هوشمند است گفت: از این پس با استفاده از ابزار‌ها و فناوری‌های جدید، بسیاری از ابلاغ‌های راهنمایی و رانندگی شامل اجراییات، شماره گذاری، جریمه‌ها و نمره‌های منفی از طریق پیامک به رانندگان و مالکان خودرو اعلام می‌شود.

محمدی از رانندگان و مالکان خودرو خواست: به منظور اطلاع دقیق و به موقع از طرح و به روز رسانی شماره تلفن‌های همراه خود، به دفاتر پلیس + ۱۰ یا مراکز تعویض پلاک پلیس مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

  حذف جریمه‌های کاغذی پلیس راهنمایی و رانندگی در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  رئیس آتش‌نشانی شهرداری زرند با اشاره به حادثه سقوط خودرو به دهانه پل گفت: این حادثه  دیشب حوالی ساعت ۲۳:۲۵ دقیقه رخ داد و در این حادثه نو عروس مصدوم که در کابین خودرو گرفتار شده بود، با کمک نیرو‌های امدادی آتش نشانی با همکاری اورژانس  از خودرو خارج و به مرکز درمانی اعزام شد.

بخشی تصریح کرد: متاسفانه عروس جوان در بیمارستان  جانباخت.

دیگر خبرها

  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!