Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی سپاه در مناطق محروم کشور در گام دوم انقلاب شتاب می‌گیرد. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار سید ضیاءالدین حزنی بعد از ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه پاسداران با دفاع از انقلاب اسلامی به دنبال محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که وظیفه مهم دفاع هم‌جانبه از انقلاب اسلامی اولویت اساسی است بیان کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی به 561 مورد رسیده و در این زمینه 427 پروژه مربوط به بسیج سازندگی استان و 134 پروژه نیز توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان اردبیل عملیاتی شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا‌: 255 پروژه محرومیت‌زدایی در دست اجرا داریمسرلشکر سلامی: محرومیت‌زدایی از اولویت‌های مهم سپاه است / برای تحقق مطالبات مردم ‌تلاش می‌کنیم561 پروژه محرومیت‌زدایی با حضور سرلشکر سلامی در اردبیل افتتاح شد‌

حزنی با اشاره به  مشارکت‌های مردمی و دولت در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح استان اردبیل، گفت: اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان اردبیل همچنان با شتاب ادامه خواهد داشت که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم توسعه پروژه‌های محرومیت‌زدایی را به وضعیت مطلوب برسانیم.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران یعنی دستیابی به موفقیت‌های بزرگ و این عامل سبب برتری ما و شکست ناپذیری ما در مقابل دشمنان گشته ‌و هر قدر زمان می‌گذرد ما قدرتمند‌تر می‌شویم و آمریکا و استکبار رو به ناتوانی می‌رود.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه

سردار محمدرضا موحد با حضور در دفتر آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، فرارسیدن سال جدید و تقارن آن با بهار قرآن و معنویت را تبریک گفت.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) در این دیدار، گزارشی از اقدامات سپاه استان قم در سال ۱۴۰۲ ارائه و همچنین مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ سپاه استان در عرصه‌های مختلف را تشریح کرد.

سردار موحد بر آمادگی کامل سپاه امام علی‌بن‌ابی طالب (ع) برای زمینه‌سازی جهت تحقق شعار سال و بهبود وضعیت عمومی جامعه تأکید کرد.

آیت‌الله اعرافی نیز در این دیدار با اشاره به تلاش‌های سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تأمین امنیت پایدار، نسبت به خدمات سپاه استان قم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی قدردانی کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است