Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعاتی پیش براثر تیراندازی در روستای غلام آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان مهر، چهار نفر از اعضای یک خانواده (دو مرد و دو زن) جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام شاهدان، قاتل، پس از حضور کارشناس مورد تایید دادگستری برای قیمت گذاری بر روی زمینی در روستای غلام آباد، در محل حضور یافته و با اسلحه گرم برادر و اعضای خانواده برادر خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه از سوی مراجع رسمی اعلام نشده است.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار جنایی اخبار فارس اخبار قتل حوادث فارس روستای غلام آباد صدای تیراندازی امروز قتل با اسلحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، مصیب آسیابانی امروز دوم اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی افزود: در همان دقایق اولیه با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شده است. 

دادستان منوجان گفت: چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند و خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است.

وی اعلام کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد ضارب در منزل مسکونی خود پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی نموده و از صحنه جرم متواری شده است .

آسیابانی افزود: مقامات قضایی و امنیتی طی یک‌سال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده‌اند و در حادثه اخیر نیز عدم کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته‌ای در وقوع این حادثه داشته است .

دیگر خبرها

  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست