Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:19:41 GMT

اعلام حکم نهایی علیه مبلغ عربستانی به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۵۷۳۹

دادگاه سعودی قرائت حکم مبلغ عربستانی را که با مجازات اعدام روبه‌رو است به تعویق انداخت.

به گزارش ایسنا،‌ به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، دادگاه عربستان قرائت حکم سلمان العوده‌، مبلغ سعودی را به ۳۰ اکتبر (هشتم آبان) موکول کرد.

بنا به گفته عبدالله، پسر سلمان العوده بعد از تعجیل‌های مشکوک در برگزاری جلسات محاکمه پدرش قرار بود امروز حکم نهایی علیه او اعلام شود که ناگهان دادگاه تصمیم گرفت حکم را ۳۰ اکتبر اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان عوده بین ۲۰ شخصیتی است که اواسط سپتامبر ۲۰۱۷ بازداشت شدند که در میان آنها نویسنده‌ و روزنامه‌نگار بود، آنها در چارچوب کمپین بازداشت مخالفان دولت بازداشت شدند.

العوده طی هفته‌های گذشته دست کم در هفت جلسه محاکمه حاضر شده است. پسر سلمان العوده گفت، در یکی از این جلسات دادستانی ۲۰۰۰ توییت او در حساب کاربری‌اش را به عنوان ادله اتهامات علیه او مطرح کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محاکمه سلمان العوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی

کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است.

 منابع رسانه‌ای اعلام کردند تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شده است.

 خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزهتجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت شیادان بی سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟