Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم سینمایی خوب در روز‌های پایانی آخر هفته هستید. پیشنهاد ما به شما دیدن فیلم سینمایی «مسخره باز» به کارگردانی و نویسندگی همایون غنی زاده و تهیه کنندگی علی مصفا است.

در خلاصه داستان «مسخره باز» آمده: این فیلم سینمایی درباره علاقه یک پسر جوان به سینما است که شب‌ها بعد از کار به تمرین بازیگری می‌پردازد اما...
علی نصیریان، صابر ابر، رضا کیانیان، هدیه تهرانی، بابک حمیدیان، محسن حسینی، خسرو بامداد و ایرج ذبیحی در فیلم سینمایی «مسخره باز» بازی کرده اند.

این فیلم سینمایی با حضور خود در سی و هفتمین دوره جشواره فیلم فجر علاوه بر گرفتن سیمرغ، توانست چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم سینمایی بخش نگاه نو و سیمرغ بلورین فیلم‌های هنر و تجربه را به دست آورد.

تئاتر آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک نمایش خوب در روز‌های پایانی آخر هفته هستید، پیشنهاد ما به شما دیدن نمایش «پشت دیوار عمارت» به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی است.

در خلاصه نمایش «پشت دیوار عمارت» آمده است: این نمایش روایتگر اتفاقاتی عاشقانه را در بسترتاریخی پهلوی اول روایت می‌کند اما...

حمید ابراهیمی، جمشید صفری، پژمان کاشفی، نسرین مسلمی نیا، شیوا خسرومهر، زری اِماد، پانته آ کیقبادی، حامد آقایی، فرزاد صبوری، علیرضا درویش نژاد، اهورا ابراهیمی، علی حیدری، ماندانا عصری، محمدرضا موهبتی، ماریه ماشاالهی، آرمین افتخار زاده درنمایش «پشت دیوار عمارت» هنرنمایی کرده اند.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم تلویزیونی خوب در آخرین روز‌های هفته خود هستید نگاهی به فیلم سینمایی «روزی خواهد رسید» بندازید.

در این فیلم خواهید دید: این فیلم ماجرا‌ها و اتفاقات تحت سلطه بودن کشور هنگ کنگ توسط ژاپن را در سال ۱۹۴۱ روایت می‌کند که چگونه نیرو‌های پادشاهی و ضد ژاپنی به خارج کردن شخصیت‌های فرهنگی و نویسندگان از شهر را برعهده داشتند.

فیلم سینمایی «روزی خواهد رسید» به کارگردانی آن هویی، جمعه ۱۹ مهر ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

آخر هفته کجا برویم؟

باغ موزه مینیاتوری تهران یکی از جاذبه‌های گردشگری ایران است که متاسفانه به علت نبود تبلیغات کافی کمتر کسی آن را می‌شناسد و اولین موزه مینیاتوری در کشور است. این باغ موزه که تلفیقی از معماری مدرن و باغ سازی سنتی پارسی است همه روزه تنها با قیمت مبلغ ورودی ۲ هزار تومان می‌تواند در معرض دید عموم افراد قرار بگیرد.. این باغ موزه در خیابان جانبازان غربی_ نبش بزرگراه امام علی (ع) واقع شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر گل‌های پرتعدادی در دقایق پایانی مسابقه داشت و همین موضوع هیجان زیادی را به فوتبال ایران منتقل کرد و تیم‌ها در این هفته کامبک‌های موفقی زدند و جدول با تغییرات جالبی رو به رو شد.

اولین بازی هفته بین تیم‌های هوادار و پیکان برگزار شد و در حالی که بنفش‌پوشان دو بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند بازی با نتیجه دو بر دو تساوی به پایان رسید و گل دوم پیکان در دقیقه 86 توسط ابولفضل زمانی به ثمر رسید.

جذاب‌ترین بازی هفته بین تیم های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان اتفاق افتاد و در حالی که قائم اسلامی‌خواه گل دوم گل‌گهر را در دقیقه 90 به ثمر رساند، استقلال خوزستان با گل‌های آسو رستم و مطلق‌زاده در دقایق 92 و 94 بازی را به تساوی کشید و کامبک جذاب دیگری رقم خورد!

بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم یکی دیگر از مسابقات هیجان انگیز لیگ بود، در این مسابقه استقلالی‌ها سه بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند و در دقایق 83 و 85 دو گل دریافت کردند و در آستانه یک کامبک وحشتناک قرار گرفتند اما در نهایت توانستند سه امتیاز این مسابقه را کسب کنند.

دیدار بین تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم اراک هم با شرایط جالبی پیش رفت و در حالی که احمد گوهری چند موقعیت خوب گلزنی از بازیکنان ذوب آهن گرفته بود در نهایت در دقیقه های 92 و 98 توسط فردین یوسفی و محمدجواد محمدی تسلیم شد و ذوب آهن در وقت های اضافه سه امتیاز را کسب کرد.

هفته ای که به پایان رسید یکی از جذاب‌ترین هفته های لیگ برتر بود و نتیجه مسابقات تا لحظه سوت پایان مشخص نبود و بارها تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • حمید معصومی‌نژاد: پیشنهاد بازیگری دارم/ به زودی به ایران می‌آیم
  • پیشنهاد مرکز پژوهش‌ها برای ساماندهی تعطیلات
  • نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید