Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:59:56 GMT

گزارش زنده: ایران 4 - کامبوج 0

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۶۰۱۲

گزارش زنده: ایران 4 - کامبوج 0

شاگردان ویلموتس شروعی توفانی در ورزشگاه آزادی داشته اند و با چهار گل از احمد نوراللهی، آزمون، کنعانی زادگان و طارمی از حریف خود کامبوج پیش افتاده اند.

به گزارش "ورزش سه"، ایران، کامبوج، بحرین، عراق و هنگ کنگ 5 تیم حاضر در گروه سوم رقابت های جام جهانی 2022 قطر و مقدماتی 2023 چین هستند که حالا در هفته سوم ایران اولین دیدار خانگی اش را در ورزشگاه آزادی انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در هفته اول بازی ها استراحت کرد و سپس در هفته دوم با 2 گل هنگ کنگ را در خانه اش شکست داد. در سوی دیگر کامبوجی ها از دو بازی قبلی خود یک تساوی مقابل هنگ کنگ و یک شکست یک بر صفر مقابل بحرین به دست آورده اند.


با گزارش زنده این دیدار همراه "ورزش سه" باشید.

 

پنج شنبه / 19 تیرماه 1398 / ورزشگاه آزادی
داور: پرنجال بنرجی
کمک اول: آسیت کومار سرکار
کمک دوم: تونی جوزف لویس
داور چهارم: سریکریشنا کویمباتور
ناظر داوری: خالد ناصر ال هینال از عمان
نماینده مسابقه: جرگال سوفباتار از مغولستان

 

ترکیب تیم ملی ایران


علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی


سرمربی: مارک ویلموتس

 

ترکیب تیم ملی کامبوج


کئو سوکسلا،چنک منز،اوک سوان، سارا کریا، سوی ویسال، آورن چان پولین، کوچ سوکومپیک، سوس ساهانا، سات روسیب، مانی یودوم، کئو سوک پنگ


سرمربی:فلیکس دالاماس

 

شرح گل ها:

 

گل اول ایران(احمد نوراللهی): در دقیقه 4 اشتباه مدافعان کامبوج باعث شد تا توپ به احمد نوراللهی برسد. او از پشت محوطه جریمه شوتی سر ضرب و زیبا را زد و گل اول ایران را به زیر طاق دروازه حریف فرستاد.


گل دوم ایران(سردار آزمون): در دقیقه 11 محمد محبی مقابل دروازه کامبوج صاحب توپ شد اما ضربه اش توسط مدافعان کامبوج برگشت داده شد. در ادامه توپ زیر پای سردار آزمون افتاد و او با یک بغل پای خوب دومین گل ایران را به ثمر رساند.

 

گل سوم ایران (محمد حسین کنعانی زادگان): در دقیقه 18 ارسال رامین رضاییان از سمت چپ خط دفاعی کامبوج با ضربه سر پرقدرت محمد حسین کنعانی زادگان به گل سوم بازی تبدیل شد.

 

دقایق حساس:


دقیقه 7: ضربه سر محبی که در ثانیه های آخر به ترکیب اصلی رسید و جانشین دژاگه شد، از روی خط توسط مدافعین کامبوجی برگشت داده شد.
دقیقه 17: شوت کریم انصاری فرد در محوطه جریمه با واکنش دروازه بان به بازی برگشت و  در ادامه ضربه محبی را دروازه بان به کرنر فرستاد.

دقیقه 23: ضربه پورعلی گنجی روی ارسال از سمت راست خط هجومی ایران با فاصله کمی راهی اوت شد.

 

حاشیه:

 

* محمد محبی به دلیل مصدومیت اشکان دژاگه، دقایقی پیش از شروع بازی، جانشین کاپیتان تیم ملی شد.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و قرقیزستان هم همانطور که پیش‌بینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود و بیشتر چشم به ضدحملات دوخته بود.

تیم ایران در ۵ دقیقه نخست بازی فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما واکنش سریع دروازه بان قرقیزستانی و کمک تیر دروازه مانع از فرو ریختن دروازه قرقیزستان شد.

تلاش‌های شاگردان شمسایی در هشتمین دقیقه بازی به نتیجه رسید و بهروز عظیمی با یک ضربه تماشایی موفق شد قفل دروازه قرقیزستان را باز کند.

اما غفلت مدافعان تیم ملی باعث شد بازیکنان قرقیزستان در نهمین دقیقه بازی به وسیله «آمانبائف» گل تساوی را به ثمر برسانند.

در دقیقه ۱۰ تیم ملی ایران صاحب یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه قرقیزستان شد و «سالار آقاپور» موفق شد به زیبایی و با یک شوت تماشایی دروازه قرقیزستان را باز کند.

در ادامه هم حملات دو تیم به نتیجه نرسید تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان برسد.

کد خبر 6087520

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده