Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:28:07 GMT

پیروزی پرگل چین و ازبکستان

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۶۱۰۶

تیم ملی چین با نتیجه 7-0گوام و تیم ملی ازبکستان 5-0 یمن را شکست دادند.

به گزارش ورزش سه، هفته سوم رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای آسیا 2023 چین برگزار می شود.


تیم ملی چین در خانه موفق شد تا در دومین دیدار خود در این مسابقات با نتیجه 7-0 گوام را شکست دادند. ژو یانگ مهاجم تیم تیانجین در این بازی چهار گل زد و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ژی وو، ژو یانگ و وو لی دیگر گل های چین را به ثمر رساندند، چین با این پیروزی به صدر جدول گروه خود رسید. در دیگر دیدار این گروه سوریه و مالدیو به مصاف هم می روند.
ازبکستان نیز که در بازی اول خود برابر فلسطین شکست خورده بود در دیدار امروز تیم یمن را با نتیجه 5-0شکست داد.


کودیرکولوف، شاهمرادوف، اسکندری اف، توختاخودجف و ایگور سرگی افدگل های تیم ازبکستان را زدند و سه امتیازی شدند. در دیگر دیدار این گروه عربستان در خانه به مصاف سنگاپور خواهد رفت.

 

ازبکستان چین تیم ملی ازبکستان تیم ملی چین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ازبکستان چین تیم ملی ازبکستان تیم ملی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم

به گزارش ورزش سه، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های آسیا حاضر شد و در ابتدا اظهار داشت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او‌ ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما‌ و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند