Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@21:26:21 GMT

گزارش زنده/ ایران ۱۰ - کامبوج صفر +حواشی بازی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۶۴۱۴

گزارش زنده/ ایران ۱۰ - کامبوج صفر +حواشی بازی

خبرگزاری ایسنا: تیم‌های فوتبال ایران و کامبوج از ساعت ۱۷ امروز در مرحله انتخابی جام جهانی به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این دیدار با پیروزی ۷ بر صفر ایران به پایان رسید. در این نیمه سردار آزمون (۳ بار)، مهدی طارمی، احمد نوراللهی، کریم انصاری‌فرد و محمدحسین کنعانی‌زادگان برای ایران گل‌زنی کردند.

نیمه نخست:

دیدار با یک دقیقه سکوت به احترام زنده‌یاد جعفر کاشانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۴، شاگردان ویلموتس که بازی را تهاجمی آغاز کرده بودند، در پشت محوطه جریمه کامبوج توسط محمد محبی صاحب توپ شد که مدافعان حریف توپ او را با خطا زدند اما داور آوانتاژ داد تا توپ سرگردان پشت محوطه جریمه به احمد نوراللهی برسد. این مدافع تیم‌ملی هم با ضربه‌ای محکم و زیبا توپ را به زیر طاق دروازه کامبوج زد.

تیم‌ملی پس از گل به بازی تهاجمی‌اش ادامه داد و چندین موقعیت خوب گل‌زنی داشت اما موفق به باز کردن دروازه کامبوج نشد. در یکی از موقعیت‌ها که در دقیقه ۷ اتفاق افتاد، محمد محبی می‌توانست دروازه خالی کامبوج را با ضربه سر باز کند اما ضربه او از روی خط توسط مدافع کامبوج برگردانده شد.

دقیقه ۱۰، ایران در ادامه حملاتش، این بار از جناح راست حمله کرد که ارسال رامین رضاییان در داخل محوطه جریمه به کریم انصاری‌فرد رسید که او توپ را سر ضرب برای محبی کاشت اما ضربه محبی به مدافع کامبوج برخورد کرد. البته این پایان کار نبود و سردار آزمون از پشت سر رسید و با ضربه‌ای خوب، توپ را به گوشه دروازه کامبوج فرستاد.

کامبوجی‌ها در دقیقه ۱۵ پشت محوطه جریمه ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه سوکفنگ از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دو دقیقه پس از ایجاد نخستین موقعیت کامبوج روی دروازه‌ ایران، شاگردان ویلموتس به گل سوم رسیدند. رامین رضاییان در دقیقه ۱۷ ارسال خوبی به روی دروازه کامبوج داشت که کنعانی‌زادگان با یک ضربه سر محکم و دقیق، دروازه کامبوج را باز کرد.

در دقیقه ۲۰ ضربه ایستگاهی رامین رضاییان بعد از واکنش دروازه‌بان و برخورد به تیر دروازه در شلوغی محوطه جریمه به طارمی رسید و ضربه او با برخورد به مدافع حریف وارد دروازه کامبوج شد.

تا دقیقه ۳۰ بازیکنان ایران توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتند و با پاسکاری‌های متعدد به سمت دروازه کامبوج حمله می‌کردند و موقعیت‌های خطرناکی هم به دست آوردند.

حملات ایران باز هم ادامه پیدا کرد تا این که در دقیقه ۳۵ به گل پنجم رسید. مهدی طارمی از گوشه محوطه جریمه شوتش را راهی دروازه کامبوج کرد که شوت محکمی هم نبود اما با اشتباه فاحش دروازه‌بان حریف، توپ مقابل دروازه خالی به سردار آزمون رسید که او هم دروازه‌ را باز کرد.

شاگردان هوندا در تیم کامبوج در دقیقه ۳۷ اشتباه فاحش دیگری انجام دادند و با دادن پاس به عقب به دروازه‌بان و برداشتن این توپ توسط این دروازه‌بان، مرتکب خطای غیرمستقیم در داخل محوطه جریمه‌شان شدند. شاگردان ویلموتس هم از این ضربه ایستگاهی غیرمستقیم استفاده کردند و توسط کریم انصاری‌فرد به گل ششم رسیدند.

سردار آزمون در دقیقه ۴۴ روی توپ ریباند ضربه طارمی توانست دروازه کامبوج را برای بار هفتم باز کند و هتریک کند.

نیمه نخست دیدار ایران و کامبوج با پیروزی ۷ بر صفر شاگردان ویلموتس به پایان رسید.

گزارش نیمه دوم:

در همان ابتدای نیمه علیرضا بیرانوند روی بازیکن حریف مرتکب خطای پنالتی شد اما خود او ضربه پنالتی را مهار کرد تا نتیجه تغییری نکند.

 

ادامه دارد ...

حضور هواداران سردار آزمون و مربی پرسپولیس در آزادی/ غیبت کامبوجی‌ها روی سکو

دو کودک خردسال گنبدی به همراه پدرشان و با در دست داشتن پیراهن سردار آزمون، در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

دو تیم ایران و کامبوج کمتر از یک ساعت دیگر در چارچوب مقدماتی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت.

* جایگاه هواداران کامبوج با پرچمی از این کشور پوشانده شده است. تنها یک هوادار این کشور در این جایگاه حضور دارد.

* مهدی تاج و سعید فتاحی در کنار زمین ورزشگاه آزادی مشغول گفت‌وگو با یکدیگر بودند.

دو کودک خردسال اهل گنبد به همراه پدرشان و با در دست داشتن پیراهن‌های هواداری سردار آزمون در ورزشگاه حاضر شدند.

* قدرت‌الله سیف رئیس مجموعه ورزشی آزادی، حسن کریمی رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و محسن سیدی مربی دروازه‌بانان پرسپولیس از جمله حاضران در ورزشگاه آزادی تا لحظه مخابره این خبر هستند.

خواکین و والنسیا دو دستیار کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس نیز وارد ورزشگاه شدند.

ربیعی: برای ورود بانوان به ورزشگاه دغدغه فرهنگی داشتیم/ تحت تاثیر فشار خارجی نبودیم

سخنگوی دولت گفت: برای حضور بانوان به هیچ وجه تحت تاثیر فشارهای خارجی نبودیم و برخی دوست دارند آن را به خارجی ها ارتباط دهند.
علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: قطعا مشکلات به ساختار فیزیکی مربوط بود. خوشبختانه زیرساخت‌های فیزیکی برای آنکه آنها بتوانند یک حضور آرام و با حرمت و اطمینان بخش داشته باشند، توسط دولت آماده شد. مهمترین مسئله ما فرهنگ استادیوم و رفتارهای هیجانی بود که با چند بار حضور در سالن‌های والیبال و بسکتبال، این زمینه فرهنگی هم فراهم شد. خوشبختانه شاهدیم که تعدادی که آمدند با آرامش بازی را تماشا می‌کنند.

وی ادامه داد: باید تاکید کنم که برای حضور بانوان به هیچ وجه تحت تاثیر فشارهای خارجی نبودیم و متاسفانه برخی دوست دارند آن را به خارجی ها ارتباط دهند. این تصمیم داخلی بود و در چندین مسابقه قبل هم بانوان حضور داشتند. فقط برخی در جامعه نگرانی‌هایی داشتند که بنا بود با برنامه ریزی، این نگرانی‌ها برطرف شود.

سخنگوی دولت در مورد اینکه آیا حضور بانوان ادامه دار خواهد بود، گفت: این بستگی به رفتار معقول و منطقی تماشاگران دارد. اگر رفتارها معقول باشد، ادامه دار خواهد بود و مشکلی ندارد. جامعه ما جامعه ای است که حساسیت فرهنگی وجود دارد و حرمت زن باید حفظ شود.

ربیعی در مورد اینکه تعداد خانم‌ها بیشتر از آقایان در ورزشگاه است، گفت: شاید به خاطر آن است که بازی حساسیت زیادی نداشت که مردها حضور داشته باشند. با توجه به اینکه بانوان اولین حضورشان بود، برای آنها جذابیت بیشتری داشت. نقش رسانه‌ها نیز در این زمینه مهم است که کمک کنند مشکلی به وجود نیاید.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران کامبوج جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم

پرسپولیس با برتری مقابل صنعت نفت، با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و اکنون در انتظار دیدار فردای آبی‌پوشان خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8، عیسی آل کثیر در دقیقه 66 و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند تا شاگردان اوسمار 52 امتیازی شوند و موقتاً و تا پیش از دیدار فردای استقلال برابر شمس آذر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (77-حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (77- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی‌شمس و علی یوسف (63-رضا امانی‌نژاد).

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی (46-فرشاد فرجی)، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (84-سعید صادقی)، اوستون اُرونوف (76-محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (11-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر (76-پیمان بابایی).

داور: علی اصغر مومنی

نیمه اول

دقیقه 3: موقعیت خطرناک پرسپولیس با درخشش دروازه‌بان صنعت نفت از دست رفت. در این صحنه آل‌کثیر روی ارسال دقیق ترابی با ضربه سر دروازه تیم میزبان را تهدید کرد که پیام پارسا با پا توپ را برگشت داد.

دقیقه 8: دانیال اسماعیلی‌فر روی کرنر ارسالی عالیشاه با یک ضربه سر دروازه صنعت نفت را باز کرد.

.

دقیقه 11: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و جای خود را به وحید امیری داد.

دقیقه 13: عیسی آل‌کثیر پشت مدافعان صنعت نفت صاحب توپ شد و گل دوم تیمش را به ثمر  رساند اما داور در این صحنه آفساید مهاجم پرسپولیس را گرفت.

دقیقه 17: گئورگی گولسیانی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 19: ضربه ایستگاهی بازیکن صنعت نفت را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 24: شوت از راه دور ریکانی را دروازه‌بان پرسپولیس در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 25: یوسف‌ کی‌شمس موقعیت خوب صنعت نفت را از دست داد و ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 61: شوت مسعود ریگی از بالای دروازه پارسا راهی اوت شد.

دقیقه 66: آل‌کثیر با فرار پشت مدافعان صنعت نفت روی پاس ترابی در موقعیت تک به تک با پیام پارسا قرار گرفت و با یک ضربه دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

.

 

دقیقه 68: ارسال کرنر پرسپولیس در داخل محوطه جریمه به دست مصطفی احمدی بازیکن صنعت نفت برخورد کرد که داور این توپ را خطای پنالتی تشخیص داد.

دقیقه 71: حسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان صنعت نفت گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

.

دقیقه 76: شوت از راه دور دانیال اسماعیلی‌فر از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 90: ارسال خطرناک نفتی‌ها را در مرحله اول عبدالکریم حسن در داخل محوطه شش قدم برگشت داد و در ادامه شوت والی زیبای تهیدست به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول
  • استقلال ۳- شمس آذر ۲
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان