Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی و انتخابی جام ملت‌های آسیا مقابل کامبوج با ۱۴ گل به پیروزی رسید.

 در یکی از مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ چین تیم های ملی فوتبال ایران و کامبوج امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی ۱۴ بر صفر به سود ایران تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مسابقه که از ساعت ۱۷ و با حضور بانوان تماشاگر برگزار شد، احمد نوراللهی (۴)، سردار آزمون (۱۱، ۳۵ و ۴۵)، محمدحسین کنعانی زادگان (۱۸)، ویسال (گل به خودی - ۲۱)، کریم انصاریفرد (۴۰، ۴۸ و ۶۰ و ۸۸)، مهدی طارمی (۵۴)، محمد محبی (۶۵ و ۶۷)، مهرداد محمدی (۸۵) برای ایران گلزنی کردند تا دومین برد ایران در این رقابت ها (بعد از برد دو بر صفر مقابل هنگ کنگ) رقم بخورد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان