Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از پیگیری خبرنگاران جهت تردد خطرناک اهالی روستاهای عنافچه با قایق؛ دراین باره با دستور فرمانده کل ارتش و به منظور رفاه حال ساکنان و سهولت تردد دانش‌آموزان منطقه نصب و راه اندازی مجدد پل شناور دهستان عنافچه به شهر ملاثانی از سر گرفته شد. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، پس از سیل فروردین‌ماه در خوزستان پل شناور ارتش به‌عنوان تنها راه دسترسی مردم دهستان عنافچه به مرکز شهرستان باوی تخریب و راه مردم بسته شد که  پس از گذشت 4 ماه از سیل توسط ارتش بازسازی و در اختیار مردم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل ارتباطی دهستان عنافچه به شهر ملاثانی فروردین ماه امسال به دلیل جاری شدن سیل دچار آسیب و قطعات این پل شناور از یکدیگر جدا شد و چندین بار این پل مورد ترمیم قرار گرفت اما در نهایت با غرق شدن قطعاتی از این پل راه ارتباطی مردم دهستان عنافچه به شهر ملاثانی این شهرستان قطع شد و مردم این منطقه 7ماه است که برای تردد از قایق استفاده می‌کردند.

وعده ارتش محقق شد؛ آغاز ساخت پل بتنی عنافچه تا 2 ماه دیگرافتتاح پل شناور دهستان عنافچه به ملاثانی توسط ارتش + تصاویرعملیات نصب و راه‌اندازی پل ارتباطی دهستان عنافچه به ملاثانی توسط ارتش + تصویر

در پی پیگیری‌های خبرنگاران با دستور فرمانده کل ارتش امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی و به منظور رفاه حال ساکنان و سهولت تردد دانش‌آموزان منطقه نصب و راه اندازی مجدد پل شناور دهستان عنافچه به شهر ملاثانی که براثر جاری شدن سیل فروردین ماه در استان دچار آسیب جدی شده بود از سر گرفته شد.

برای راه اندازی مجدد این پل 6 جوشکار از سوی فرمانداری برای تعمیر این پل شناور به کمک ارتش رفتند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شیهید عطریان نزاجا گفت: در این نمایشگاه گوشه‌ای از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسبلامی ایران در معرض دید قرار گرفته است.
سرهنگ قربانی افزود: در این نمایشگاه انواع سلاح‌های سبک و سنگین، دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک به نمایش گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۶ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در محل برپایی اجلاسیه شهدای ارتش استان واقع در سالن آموزش و پرورش دایر است.
اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با حضور فرمانده کل ارتش در گچساران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر