Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبی نخستین تجربه مل خود را فوق العاده توصیف کرد.

طرفداری- محمد محبی، پس از پیروزی 14-0 ایران مقابل کامبوج گفت:

واقعا خوشحالم از این برد پر گل و حضور بانوان باعث بهتر شدن این حس بود.

 محبی در مورد نخستین بازی ملی خود گفت:

بازی اولم خیلی حس خوب و خاصی بود.

به گزارش خبرنگار طرفداری،  محبی در مورد بازی در کنار آزمون و طارمی گفت:

ترکیب خوبی با کریم و سردار و طارمی ساختیم و این فوق العاده بود که کتار این بازیکنان بازی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها جز برترین های ایران هستند.

 وی در مورد برد پرگل ایران در این دیدار و گل زنی خود گفت:

شرایط بازی طوری رقم خورد که موفق به گلزنی در این بازی شدم تا در اولین بازی خود با لباس ایران موفق به گلزنی شده باشم. گل زدن بیشتر ما، احترام به کامبوج بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی در سالیان اخیر با درخشش در ترکیب سپاهان و استقلال مورد توجه قرار گرفت و حتی تجربه بازی برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را به دست آورد، اما در شرایطی که او راهی لیگ برتر روسیه شده، حالا یک محبی جدید در مس رفسنجان خودش را به فوتبال ایران معرفی کرده و بیشتر از فصول قبل مورد توجه قرار گرفته است.

محمدمهدی محبی که در دوران کار با سید مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان چهره شد و پس از آن یک فصل در پیکان عضویت داشت، در دومین سال بازی برای مس رفسنجان درخشان‌تر از قبل کار می‌کند و آمار گل و پاس گل بهتری را ثبت کرده است.

روند عالی این بازیکن در مس رفسنجان ادامه دارد و پس از گلزنی و پاس گل‌های اخیرش که نارنجی پوشان را به شرایط خوبی در میانه جدول رسانده و در دو هفته گذشته یک پاس گل داده و یک گل زده بود، باز هم فوق‌العاده کار کرد و در تقابل با پیکان که شانس همراه‌شان نبود و روی یک گل به خودی به تساوی رسیدند، ستاره زمین لقب گرفت.

محمدمهدی محبی که در سمت چپ زمین به کار گرفته می‌شود، در دیدار با خودروسازان دو بار نتیجه را تغییر داد و نگذاشت گل‌های پیکان منجر به شکست مس شود. محبی در شروع نیمه دوم با یک فرار سریع از بین مدافعان حریف و ضربه چیپ، گلزنی کرد و پس از آن هم روی یک ریباند و ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند و در این فصل سه گله شد.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو، قیصر جدید فوتبال
  • نقش مهم محبی در پیشرفت روستوف
  • صالحی: دنیا به احترام «وعده صادق» رهبری انقلاب ایستاد
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف
  • محبی رفت، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • محبی به مدار گلزنی برمی‌گردد
  • سرلشکر سلامی : در رابطه با رژیم صهیونیستی تصمیم جدیدی گرفته ایم | عملیات بیشتر از انتظار ما موفق بود
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس
  • معرفی ۱۰ پنالتی‌زن برتر دنیای فوتبال؛ مسی در تعقیب رونالدو