Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:48:00 GMT

گروگان ۳۵ ساله در فردیس آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۶۸۷۶

گروگان ۳۵ ساله در فردیس آزاد شد

حسن جهانشاهلو  عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش عوامل نیروی انتظامی این جوان از دست گروگانگیر ها آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
وی بیان داشت: پرونده این آدم ربایی در دست پیگیری است  که با تکمیل شدن آن اطلاع رسانی می شود.

به گفته شاهدان عینی بامداد دیروز چهارشنبه  یک مرد ۳۵ ساله از مقابل منزل خود در خیابان امام حسن(ع) کوچه شهید گودرزی فردیس توسط سه نفر با خودروی پرشیای سفید ربوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان  گفتند که این افراد با زور و جبر فرد ربوده شده را سوار خودرو کردند که  فریادهای وی  سبب شد تا مردم به محل حادثه بریزند اما آدم ربایان با  شلیک تیرهوایی به همراه این جوان از محل دور شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس  گفت: دستورات ویژه قضایی صادر و مسئولان پلیس آگاهی پیگیر موضوع هستند.

 جهانشاهلو افزود: هنوز علت ربوده شدن آن مشخص نیست به محض مشخص شدن خبر تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فردیس حقوقی و قضایی پلیس استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)