Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت ا... نوروزی اظهار کرد: اصفهان در مسیر شهر دوستدار کودک قرار گرفته و اقدامات ما برای تحقق استانداردها در حال انجام است. شهر دوستدار کودک امتیاز بزرگی است و مولفه های خاصی دارد و در حال حاضر نیز گام هایی برداشتیم تا اصفهان، دوستدار سالمند شود.

وی ادامه داد:در حال حاضر نیز گام هایی برداشتیم تا اصفهان، دوستدار سالمند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه تفاهم‌نامه همکاری شهرداری اصفهان، سازمان بهزیستی و شورای ملی سالمندان کشور در زمینه "شهر دوستدار سالمند" با حضور نماینده جمعیت سازمان ملل متحد و مدیرکل بهزیستی امضا شد که این اقدام گام مهمی در راستای کاندیدا شدن اصفهان برای شهر دوستدار سالمند است.    

شهردار اصفهان تصریح کرد: همه دستگاه ها و نهادهای دیگر هم در این زمینه باید همکاری کنند چراکه مجموعه فعالیت ها می تواند منجر به دریافت نشان شهر دوستدار سالمند شود. در این راستا برخی مناطق در شهر اصفهان به عنوان پایلوت در حال اجرای طرح های پژوهشی هستند و در حال آسیب شناسی و مناسب سازی اماکن هستیم.

نوروزی ادامه داد: مدیریت شهری دومین سال کار خود در شهرداری را تمام کرده و به سومین سال وارد شده است. در این مدت تلاش شده فرآیندها اصلاح و بدنه شهرداری چابک سازی شود. تخصیص اولویت ها به طرح های منطقه ای و شهری، حرکت به سمت شاخص های نوین توسعه مثل تاب آوری شهری و توسعه همه ابعاد کالبدی بر اساس تاب آوری، رقابت پذیری، اداره ارزان شهر، انضباط مالی و توسعه بهزیستی فرهنگی و اجتماعی در سرفصل های مختلف اجرایی شده است.

وی در مورد ساماندهی خیابان آیت اله طالقانی و کوچه مسجد رحیم خان افزود: ترافیک این خیابان به لحاظ بافت، ترکیب جمعیتی و تعداد زیاد مغازه ها و کارگاه ها باید ساماندهی شود. در این زمینه نیاز است علائم ترافیکی مجددا بازبینی شود که هم حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک و هم شهرداری منطقه یک باید توجه کنند.

شهردار اصفهان با تاکید بر همکاری پلیس برای حل ترافیک این محدوده ادامه داد: در مجموع، اقداماتی که در این زمینه انجام می شود باید به گونه ای باشد که فشار بر مردم کاهش پیدا کند. مدیر منطقه یک تا یک ماه دیگر کارهایی که در حوزه ترافیکی این محدوده انجام شده را به من گزارش داده و راهکارها را اعلام کند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان حمل و نقل رقابت شاخص مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت

پس از وقوع زلزله ۷.۴ ریشتری اخیر در بخش‌هایی از تایوان، تاکنون زمین‌لرزه‌های متعددی در این مناطق رخ داده است.

به گزارش ایسنا، سازمان زمین‌شناسی ایالات متحده در همین رابطه اعلام کرده است موج جدیدی از پس‌لرزه‌ها بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) تایوان را لرزاند.

قوی‌ترینِ این لرزه‌ها به بزرگی ۶.۱ ریشتر بود. این لرزش که به عنوان یک پس‌لرزه ثبت شده است در ۲۸ کیلومتری جنوب شهر «هوالین» و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

تاکنون تلفاتی ناشی از وقوع این پس‌لرزه‌ها گزارش نشده است. با این حال به دو ساختمان که پیش از این تخلیه شده بودند، خساراتی وارد شده است.

به گزارش یورونیوز، بزرگی شش زمین‌لرزه دیگر ۴.۵ تا ۶ ریشتر بود و همگی در نزدیکی شهر هوالین اتفاق افتادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است