Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و کامبوج در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 با برتری پرگل ملی‌پوشان ایران همراه بود. حاشیه‌ها را در زیر می‌خوانید.

* بعد از گل چهاردهم توسط کریم انصاری‌فرد، 4 گله شد و از طارمی به خاطر پاس گلی که داد، تشکر کرد.

* جالب اینجاست که هوندا مربی کامبوج در حال دست زدن بود؛ حالا اینکه بازیکنان خودشان را تشویق می‌کرد یا تیم ایران را جای سؤال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* دو تماشاگر کامبوج که در ورزشگاه حضور داشتند، با وجود دریافت 14 گل باز هم تیم ملی کشورشان را با زدن طبل تشویق می‌کردند.

* گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران را 15 هزار و 328 نفر اعلام کرد.

*هنگامی که مهرداد محمدی گل سیزدهم را برای ایران به ثمر رساند، از سوی برادرش کتک خورد! میلاد بعد از گل با دست به سر برادرش کوبید.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازی ایران و کامبوج فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر

اسطوره باشگاه منچستریونایتد از وینیسیوس جونیور حمایت کرده است.

طرفداری | اشک‌های وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه اسپانیا و برزیل واکنش زیادی در بین بازیکنان دنیای فوتبال داشته است.

ریو فردیناند اسطوره باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس از وینیسیوس جونیور حمایت کرد و به او درود و احترام فرستاد. فردیناند دراین‌باره و با انتشار تصویری از گریه وینیسیوس جونیور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اسپانیا کشور نژادپرستی است؟؟؟ نمی‌دانم، چون در آنجا زندگی نکردم تا آن را تجربه کنم. اما می‌دانم که در استادیوم‌های این کشور نژادپرستی وجود دارد و به نظر می‌رسد مقامات به دلایلی آن را نادیده می‌گیرند. دیدن اینکه یک مرد جوان در کنفرانس مطبوعاتی به گریه می‌افتد، مثل اتفاقی که برای وینیسیوس افتاد، واقعاً دلخراش و ناراحت‌کننده است.

شنیدن صحبت‌های تباس (رئیس لالیگا) در فصل گذشته نشان می‌دهد که نیاز به تغییرات اساسی در سطوح بالا و برخورد قاطعانه از سوی سازمان‌های بزرگ وجود دارد. به تو افتخار می‌کنم، برادر!

اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم    حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • قتل ۲ برادر در قبرستان شرف آباد یاسوج
  • قرار گرفتن ایران در فهرست معدود کشور‌های دارای تکنولوژی کامل جداسازی ایزوتوپ‌ها
  • اهمیت تکمیل مرکز تولید ایزوتوپ‌های پایدار در سال جدید/لزوم نگاه جدی به حوزه گداخت
  • تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم
  • تشویق ایستاده حاضران در سانتیاگو برنابئو هنگام تعویض لامین یامال در جریان دیدار اسپانیا و برزیل / فیلم
  • تشویق رانندگان قانونمند در کرمان
  • اجرای ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی در کرمانشاه/ ۵۵ واحد تشویق شدند 
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • فرمانده ارشد ارتش: تلاش‌ پدافند هوایی موجب امنیت پایدار و مصون ماندن ایران در برابر نفوذ شده است