Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره جوان بارسلونا اجازه بازی زیر پرچم اسپانیا را کسب کرده است.

طرفداری - گزارشات در اسپانیا نشان می دهد آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا تابعیت اسپانیایی گرفته است و حالا می تواند برای تیم های ملی این کشور بازی کند.

به گزارش گل، فیفا چراغ سبز را به آنسو نشان داده و حالا او می تواند برای تیم های ملی اسپانیا در رده های سنی متفاوت بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاتی در گینه بیسائو به دنیا آمده و می توانست تابعیت پرتغالی هم دریافت کند. او در اولین بازی اش برای بارسا که در پیروزی 5-2 این تیم برابر والنسیا اتفاق افتاد، گلزنی کرد و پاس گل داد تا شروعی چشمگیر و هیجان انگیز داشته باشد. به نظر می رسید درخشش این نوجوان بااستعداد باعث می شود او به تیم زیر 17 ساله های اسپانیا دعوت شود و در جام جهانی زیر 17 ساله ها حاضر باشد. اما فرانسیسکو هرناندز، سرمربی تیم جوانان اسپانیا او را دعوت نکرد:

ما تصمیم گرفتیم او در این لیست نباشد. چون فکر می کنیم بهتر است او در تیم های رده های بالاتر سنی حاضر باشد. او نمی تواند به جام جهانی زیر 17ساله ها بیاید. می خواهیم او هر چه زودتر برای تیم بزرگسالان بازی کند.

به گزارش Onda Cero حالا این بازیکن 16ساله می خواهد به تیم زیر 21ساله ها یا تیم ملی اسپانیا برود. البته حضور او در تیم ملی می تواند جنجالی باشد چون بازیکنانی قبلا تابعیت اسپانیایی را قبول کردند و تنها یک بازی برای تیم ملی این کشور انجام دادند. به عنوان مثال مونیر الحدادی برای اسپانیا بازی کرد و حالا دیگر طبق قوانین نمی تواند برای مراکش بازی کند.

داوید گاردو، سرمربی تیم زیر 17 ساله های اسپانیا دو هفته پیش به رادیو کادنا سر گفت:

آنسو می تواند در تیم های ملی سایر کشورها بازی کند اما او اسپانیا را انتخاب کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌استرس‌ترین مربی ایران با پاچه‌های بالا! (عکس)

به گرارش "ورزش سه"، عبدالرضا علیزاده، سرمربی جوان تیم شهرداری ارومیه که از نیم فصل دوم با دست گرفتن این تیم، توانسته شهرداری ارومیه را متحول کند حالا در یک قدمی حضور در فینال است.

علیزاده پس از بازی با شهداب یزد در مصاحبه‌اش اعلام کرد که بی‌استرس‌ترین مربی ایران است و اینگونه خود را به همه معرفی کرد. او که در دوران بازی زیاد دور نشده در کنار زمین به یاد دوران لیبرویی‌اش که زانو بندهای خود را بالا می‌داد، پاچه شلوار خود را بالا می‌داد و خود را در زمین تصور می‌کرد.

علیزاده حالا به محبوب‌ترین فرد در ارومیه تبدیل شده است و هیچ بعید نیست اگر تیمش را قهرمان لیگ کند، محبوبیتش در ارومیه از سعید معروف نیز بالاتر برود.

دیگر خبرها

  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • بی‌استرس‌ترین مربی ایران با پاچه‌های بالا! (عکس)
  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • کروس: بردن بازی‌های دوستانه فایده خاصی ندارد!
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه نویی: از فیفا و AFC برای اجازه برگزاری بازی در این زمین تعجب می‌کنم/ باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • با استناد به قوانین فیفا؛ اعتراض سرمربی تیم ملی وارد نیست!