Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@16:39:24 GMT

ویلموتس: برد و حضور زنان در ورزشگاه، ارزشمند بود

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۷۱۹۹

ویلموتس: برد و حضور زنان در ورزشگاه، ارزشمند بود

آفتاب‌‌نیوز :

«مارک ویلموتس» پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ایران و کامبوج در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ که با برتری ۱۴ بر صفر ملی پوشان کشورمان همراه شد، اظهار داشت: شرایط بازی برایم مهم بود. همانطور که در کنفرانس خبری دیروز گفتم هجومی بازی کردیم و به نتیجه خوبی رسیدیم.

وی افزود: در حال تحول هستیم و بازیکنان جوانی به تیم اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به «سردار آزمون» و «احسان حاج‌صفی» پس از یک ساعت استراحت دادیم چون بازی مهمی مقابل بحرین خواهیم داشت. تمرکز ما روی بازی با بحرین است و باید سه امتیاز هم مقابل این تیم بگیریم. تا به اینجا کار خاصی نکردیم، چرا که هدف اصلی ما رسیدن به جام جهانی است.

سرمربی تیم ملی ایران درباره حضور زنان در ورزشگاه خاطرنشان کرد: روزی تاریخی برای ما بود. از فضایی که زنان به وجود آوردند تشکر می‌کنم و امیدوارم دفعات بعد بیشتر از چهار، پنج هزار نفر به ورزشگاه بیایند. فوتبال یک ورزش احساسی است و باید به احساس احترام گذاشته شود. هم برد ایران و هم حضور خانم‌ها در کنار هم ارزشمند بود.

وی درباره دیدار با بحرین، بیان داشت: ترکیبی که انتخاب می‌کنم، هیچ‌وقت فیکس نیست و نمی‌توان پیش بینی کرد. پیش از بازی اشکان دژاگه مصدوم شد که امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد. به جای او محمد محبی به زمین رفت و بازی کرد. همیشه کسانی را انتخاب می‌کنم که در سیستم من بگنجند و دنبال کسانی هستم که حالت گلزنی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که چنین بردی را در گذشته تجربه کرده است یا خیر؟ گفت: به عنوان بازیکن یک برد ۱۰ بر یک داشتم اما به عنوان مربی نه. به طور کلی امروز اتفاقاتی رخ داد که برای اولین بار برای همه ما رخ داد.

وی در ادامه راجع به بازی هجومی تیم ملی، خاطرنشان کرد: همیشه رقیب را از قبل تحلیل می‌کنم و فرد ساده لوحی نیستم. خصوصیات تیم خودم و توانمندی نفراتم را می‌دانم. بازی با کره جنوبی را هم دیدید که در آن هم هجومی بازی کردیم. شاید مواقعی باخت داشته باشیم، اما من فلسفه خودم را تغییر نمی دهم.

ویلموتس در ادامه راجع به خانواده خود و شغل همسرش، گفت: سه فرزند دارم که ۲ تا از آنها فوتبال بازی ‌می‌کنند. یکی در بوداپست هست و دیگری در باری ایتالیا. دختری ۱۲ ساله دارم که در بوردوی فرانسه هست و مدرسه می‌رود. یک همسر فوق العاده هم دارم که خانه داری‌اش عالی است. همین‌ها باعث می‌شود تا شغلم را به خوبی انجام دهم. آنها مایل هستند تا به ایران بیایند و اینجا را ببینند.

سرمربی تیم ملی در پایان راجع به روحیه ملی پوشان بعد از این برد و همچنین ترکیب ایران مقابل بحرین، اذعان داشت: همه اینها به تاثیر ذهنی برمی‌گردد. وقتی برنده می‌شوید و گل می‌زنید تاثیر مثبتی روی ذهن شما خواهد گذاشت. به عنوان مربی یاد گرفتم که ترکیب تیمم را چهار روز قبل از مسابقه اعلام نکنم.

وی گفت: فردا صبح یک جلسه تمرینی برای بازیکنانی داریم که بازی نکردند و این یک به‌روز رسانی برای آنها خواهد بود. شانس این را دارم که تیم پزشکی خوبی داشته باشم و بهترین تصمیمات را درباره مصدومان درکنار هم اتخاذ کنیم.

این دیدار در حضور حدود ۶ هزار تماشاگر برگزار شد که بیش از چهار هزار نفر آنان را زنان تشکیل می‌دادند و روزی تاریخی را در ورزشگاه آزادی رقم زدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس زنان ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد