Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@13:44:47 GMT

بعد از 21 سال دو برادر در تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۷۲۴۷

مهرداد محمدی با حضور در ترکیب تیم ملی بعد از 21 سال یک رکورد جاودانه را خلق کرد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از ویژه ترین نکات لیست مد نظر مارک ویلموتس برای بازی با کامبوج و بحرین، حضور مهرداد و میلاد محمدی به طور همزمان در تیم ملی بود. 

 

در لیست نهایی سرمربی تیم ملی نیز مهرداد محمدی انتخاب نهایی او برای حضور در جناح چپ دفاعی در لیست 11 نفره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مانند بازی با هنگ کنگ که باز هم میلاد محمدی انتخاب نهایی ویلموتس شد. 

 

 

اما در دقیقه 74 این مسابقه اتفاق ویژه‌ای رخ داد. مهرداد محمدی به جای محمد محبی وارد میدان شد تا یک رکورد بعد از 21 سال تکرار شود. او حالا هم زمان با میلاد محمدی در ترکیب حضور داشت تا دو برادر به طور همزمان در ترکیب قرار گیرند. بیش از در بهمن ماه سال 1377 ، حسین و رسول به طور همزمان در ترکیب ایران مقابل چین حضور داشتند. این دیدار که در چهارچوب مسابقات دوستانه برگزار می‌شد در نهایت با نتیجه 2-1 به سود ایرانی‌ها پایان یافت. یکی از گل های این دیدار را حسین خطیبی در دقیقه 60 به ثمر رساند. 

 

مهرداد محمدی در دقیقه 84 مسابقه توانست از پاس عالی مسعود شجاعی نهایت استفاده را ببرد و با ضربه ای بسیار محکم گل سیزدهم ایران را به ثمر برساند. بعد از این گل میلاد برای انجام خوشحالی برادر خود را در آغوش گرفت و صحنه جالبی رقم خورد.

 

میلاد محمدی تیم ملی ایران مهرداد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد محمدی تیم ملی ایران مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی 2 بازیکن رم را کنار می‌گذارد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم قصد دارد مجموع دستمزدهای پرداختی را کاهش دهد و به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، قرارداد روی پاتریسیو را که در انتهای ژوئن به پایان می‌رسد، تمدید نخواهد کرد.

این روزنامه ایتالیایی تایید کرده که پاتریسیو تنها خروج قطعی رم نخواهد بود و همچنین رناتو سانچس را که به صورت قرضی از پاری سن ژرمن حضور دارد، به پاریس می‌فرستند.

پاتریسیو پس از اخراج ژوزه مورینیو و انتخاب دانیله ده‌روسی، جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داده و مایله اسویلار به جای او در ترکیب قرار گرفته است.

اسویلار مورد توجه ده روسی بوده و عملکرد قابل قبولی هم داشته است. او در کمک به تیمش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تعیین کننده بود و 2 ضربه پنالتی را مقابل فاینورد مهار کرد.

همچنین رناتو سانچس هم فصل بدی را پشت سر گذاشته که به شدت با مصدومیت و آسیب‌ها درگیر بوده است. او این فصل در مجموع تنها 232 دقیقه در زمین حضور داشه است. یعنی او فقط 10 بازی انجام داده و در برتری 7-0 امپولی هم تنها گل خود را برای رم به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • ثبت ۹ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا؛ کامبک به سبک آلبی‌سلسته
  • چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)
  • ترکمنستان ۰ - ۱ ایران
  • ترکمنستان ۰ - ۰ ایران
  • ده‌روسی 2 بازیکن رم را کنار می‌گذارد