Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@11:57:42 GMT

چهل چراغ خاموش در کمیجان

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۷۲۵۳

چهل چراغ خاموش در کمیجان

به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم و صفر و اربعین حسینی شب شعر « چهل چراغ خاموش» در کمیجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم و صفر و اربعین حسینی، شب شعر  « چهل چراغ خاموش» با حضور مسئولین شهرستان، هنرمندان، فرهیختگان ادبی و مردم ولایت مدار شهرستان کمیجان، بعد از نماز مغرب و عشاء روز چهارشنبه ۲۴مهر ماه سال جاری در مسجد حضرت امیر المومنین (ع) شهرک فرهنگیان کمیجان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد زائران اربعین حسینی اصفهان شیراز اردبیل شب شعر شب شعر عاشورایی شب شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد

ایسنا/مازندران مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران چالوس گفت:  آتش سوزی که در ساعت ۱۴ امروز در بخش مرزن آباد جاده دلیر به وقوع پیوسته بود، مهار شد.

مهرداد خزایی پول سه شنبه ۷ فروردین  در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع یک فقره آتش سوزی در بخش مرزن آباد در جاده دلیر اظهار کرد: پس از بروز این آتش سوزی نیروهای یگان حفاظت، اهالی روستا و حامیان طبیعت دوست راهی محل آتش سوزی شدند.

وی با بیان اینکه به علت ترافیک پرحجم در جاده کندوان اعزام نیروهای برای خاموش کردن آتش مدت بیش از ۲ ساعت زمان برد، افزود: این آتش سوزی از نوع سطحی بوده و به علت وزش باد، آتش به گستره‌ای از پوشش جنگلی این منطقه سرایت کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر گفت: بالگرد جهت اطفای حریق آماده بود اما به علت مهار شدن آتش دیگر نیازی به بالگرد نبود.

خزایی پول علت آتش سوزی را انسانی و خاموش نکردن محل آتش از سوی مسافران اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محرم ۱۴۰۳ کی است؟ زمان دقیق محرم سال ۱۴۰۳
  • دورنمایی از رمضان اجتماعی
  • خدمات چشمگیر دانشگاههای علوم پزشکی مازندران در ایام نوروز
  • چراغ هیچ کدرشته-محل دارای متقاضی یا اشتغال خاموش نشده است
  • درباره‌ی تجربه سوگ
  • استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه‌های اصلی
  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین