Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هدف اصلی تیمش را راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ دانست و تأکید کرد، شاگردان او هنوز کار بزرگی انجام نداده‌اند.

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هدف اصلی تیمش را راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ دانست و تأکید کرد، شاگردان او هنوز کار بزرگی انجام نداده‌اند.
مارک ویلموتس بعد از پیروزی 14 گله تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج در انتخابی جام جهانی 2022 در نشست خبری اظهار داشت: بازی مهمی برای ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور که در کنفرانس قبل از بازی گفتم ما بازی را هجومی پیش بردیم و یک بازی خوب داشتیم. ما در حال تحول هستیم، گروه‌مان (تیم ملی) در حال بزرگ‌تر شدن است و بازیکنان جوان به جمع دیگر بازیکنان اضافه می‌شوند.

وی در ادامه افزود: به سردار آزمون و احسان حاج‌صفی بعد از یک ساعت استراحت دادیم و فراموش نکردیم چند روز دیگر یک بازی مهم با بحرین داریم. من تمرکزم الان روی بازی بعدی است تا سه امتیاز دیگر بگیریم و اینکه هدف اصلی ما همین است. این را هم بدانید ما تا اینجا کار بزرگی نکرده‌ایم، هدف اصلی‌مان رسیدن به جام جهانی است. امروز یک روز تاریخی هم بود و تشکر می‌کنم از فضایی که بانوان به وجود آوردند. یک فضای خوبی بود و امیدوارم در بازی‌های بعد با تعداد بیشتری بیایند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا برد پُرگل تیم ایران زیباتر بود یا حضور بانوان در ورزشگاه، گفت: سؤال ساده‌ای است. هر دو. فوتبال یک چیز احساسی است و باید به اشتراک گذاشته شود.

ویلموتس در مورد اینکه آیا از عملکرد بازیکنان جوان تیمش رضایت داشته است یا خیر و اینکه آیا ترکیب اصلی او همین است، خاطرنشان کرد: در واقع تیمی که من انتخاب می‌کنم، فیکس نیست. قبل از بازی دژاگه مصدوم شد و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد. من همیشه بازیکنانی را انتخاب می‌کنم که در سیستم باشند. هیچ بازیکنی فیکس نیست و دنبال بازیکنی هستم که قدرت گلزنی داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون تجربه پیروزی اینچنینی در مربیگری‌اش داشته است یا خیر، بیان کرد: من یک پیروزی 10 بر صفر داشتم، اما نه به عنوان مربی. امروز خیلی اتفاقات افتاد که برای اولین بار بود.

«عملکرد تیم ملی نشان داده است بازی دفاعی جایی در تفکرات شما ندارد، آیا این اتفاق همیشگی است و یا بستگی به حریف دارد؟»، سرمربی تیم ملی در واکنش به طرح این سؤال عنوان کرد: سؤال خوبی بود. این اتفاق به خاطر این است که من همیشه حریف را قبل از بازی آنالیز می‌کنم، چون یک فرد ساده‌لوح نیستم. من خصوصیات و توانایی تیم خودمان را می‌شناسم. در واقع ما با نوراللهی، احسان حاج‌صفی و امید ابراهیمی میانه زمین فشرده و قوی داشتیم، ولی اینکه بخواهم همیشه رو به جلو بازی کنم در ذهن من خواهد بود. شاید گاهی اوقات شکست داشته باشیم، اما هیچ‌وقت فلسفه‌ام را تغییر نمی‌دهم.

ویلموتس در مورد اینکه آیا خانواده او نیز امروز در ورزشگاه حضور داشتند یا خیر، بیان کرد: من سه فرزند دارم که دو فرزندم فوتبال بازی می‌کنند. یک دختر 12 ساله هم دارم که مدرسه می‌رود. همچنین یک همسر فوق‌العاده دارم که خانه‌داری‌اش عالی است و او این امکان را به من می‌دهد که کارم را به خوبی انجام دهم! خانواده‌ام خیلی دوست دارند ایران را ببینند.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که «آیا با ترکیب بازی امروز در دیدار با بحرین نیز ظاهر خواهید شد؟»، بیان کرد: من به عنوان مربی یاد گرفتم که هیچ‌وقت از چهار روز قبل ترکیب تیمم را اعلام نکنم. امروز دژاگه را از دست دادم، پورعلی‌گنجی هم برای تصویربرداری رفت و سردار نیز مچ پایش مصدوم شد. در واقع ما باید الان مصدوم‌ها را آماده کنیم. فردا صبح یک جلسه تمرین برای بازیکنانی داریم که امروز بازی نکردند و یک ریکاوری خواهیم داشت. من یک شانس خوب دارم که یک تیم پزشکی خوبی در کنارم است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است

افسانه چترنور درباره وضعیت فوتبال زنان در ایران صحبت کرد.

طرفداری | خانم گل مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان گفت: نداشتن پخش زنده مسابقات فوتبال بانوان یکی از دلایل مبالغ کم قراردادهای ما است.

افسانه چترنور به تسنیم گفت:

یکی از دلایل اصلی قراردادهای کم بازیکنان خانم فوتبال این است که مسابقات ما پخش تلویزیونی ندارد.

وی با اعلام این مطلب که سقف قرارداد بازیکنان فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است، اظهار کرد:

سقف قراردادهای فوتبال بانوان فکر می‌کنم یک میلیارد باشد و اگر پخش تلویزیونی داشته باشیم اسپانسرهای زیادی به سمت ما می آیند البته الان خیلی بهتر شده است و از طریق اینترنت پخش می‌شود، اما بیشتر از اینها نیاز داریم.

بازیکن تیم ملوان بندرانزلی اضافه کرد:

از زمانی که تیم شهرداری سیرجان به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام شد و نایب قهرمان شدیم ما را بیشتر شناختند و از همان زمان قراردادهای ما خیلی افزایش پیدا کرد، اما در مقایسه با قراردادهای آقایان خیلی کم است و فقط می‌توانم بگویم در دو سه سال اخیر بهتر شده است.

وی درخصوص بازی هفته پایانی تیم ملوان بندرانزلی گفت:

بازی خیلی سنگینی بود فقط چهار دقیقه فرصت داشتم تا گلزنی کنم و عنوان خانم گلی مسابقات لیگ را به دست آورم.

چترنور سطح لیگ سال 1402 را بالا ارزیابی و خاطرنشان کرد:

امسال سخت ترین سال من بود البته سخت اما شیرین چون همه تیم‌ها خوب بودند. امسال من و زهرا قنبری تا هفته پایانی 15 گل زده بودیم حتی اگر به نتایج نگاه کنید خیلی عجیب و غریب بود یعنی همه تیم‌ها خوب بودند.

وی درخصوص بازی در تیم ملوان بندرانزلی و شرایط این تیم اظهار کرد:

من 8 - 9 سال در تیم شهرداری سیرجان توپ زدم و ملوان خیلی تیم خوبی بود. شرایط و امکانات خوبی داشت و مدیرعامل خیلی هزینه کرد و از نظر امکانات و بازیکنان و کادر فنی و مسئولان و هواداران واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند و یکی از بهترین سال‌های ملوان بود و خدا را شکر بعد از 9 سال توانستیم با کمک بازیکنان و کادر فنی بهترین نتیجه را بگیریم بالاخره نیاز بود ملوان دوباره به روزهای اوج خودش برگردد و من خوشحالم که بعد از 9 سال ما در لیگ برتر نایب قهرمان شدیم.

چترنور تصریح کرد:

شرایط در تیم ملوان خیلی خوب بود اما باید ببینیم چه شرایطی پیش می آید تا بهترین تصمیم را بگیریم از تیم ملوان واقعا راضی بودم و از جان برای ما مایه گذاشتند و حتی در بازی‌های خارج از خانه هم هواداران ما را تنها نگذاشتند و یار دوازدهم ما بودند و حضورشان به ما انرژی و انگیزه داد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است