Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی امروز پنجشنبه توانست در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ چین با ۱۴ گل تیم کامبوج را شکست بدهد که این برد تبعاتی برای ایران داشت.

قبل از شروع مسابقه و در حالی که بازیکنان دو تیم در حال گرم کردن بودند، اشکان دژاگه آسیب دید و از ترکیب تیم ملی بیرون آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان مسابقه هم رامین رضاییان از ناحیه فک صورت مصدوم شد و بعد از بازی به سرعت به بیمارستان رفت تا روند درمانش را شروع کند.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی که در نیمه دوم با دروازه بان کامبوج برخورد شدیدی داشت هم طبق اعلام ویلموتس مصدوم شده و باید عکسبرداری کند.

ویلموتس همچنین در نشست خبری گفت که قوزک پای سردار آزمون مهاجم ایران که مقابل کامبوج سه گل زد آسیب دیده است.

به این ترتیب وضعیت این چهار ملی پوش برای سومین بازی ایران در این مرحله که روز سه شنبه مقابل بحرین برگزار می شود، نامشخص است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین

به گزارش ورزش سه، این بازی با حملات استقلال ملاثانی آغاز شد و پس از هدر رفتن سه موقعیت سرانجام در یک فرار زیبا علی حمودی به یاد دوران جوانی با عبور از دفاع خوشه علی فاتح را صاحب توپ کرد تا این بازیکن گل اول مسابقه را به ثمر برساند. در ادامه بازی و حملات استقلال برای زدن گل دوم نتیجه داد و پاس در عمق زیبای امید خالدی برای دانیال مومنی منجر به گل دوم استقلال شد.

در این مسابقه چهره‌های نام آشنایی از فوتبال ایران حضور داشتند. از مهرداد بایرامی و سجاد اژدر تا احمد جبوری و احسان علوان زاده و ...

تیم آبی پوش با این برد در میانه جدول باقی ماند و کار خوشه را برای بقا در لیگ دسته اول سخت تر کرد. آنها در قعر جدول اوضاع خوبی ندارند.

دیگر خبرها

  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!