Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در حاشیه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در سامرا  ،گفت: به‌ علت تاخیر در ترخیص کامیون‌ها از مرز مهران، برپایی موکب اوقاف مازندران در سامرا با کمی تاخیر مواجه شد.

او افزود: از روز گذشته روند برپایی موکب آغاز و صبح امروز به پایان رسید که خدمت‌رسانی به زائران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به مشارکت اوقاف استان قم در برپایی موکب، گفت: در این موکب با صبحانه، ناهار، شام و میان‌ وعده باز زائران پذیرایی خواهد شد.

او با بیان اینکه ۶تن برنج طارم مازندران در ایام اربعین حسینی در سامرا پخت و بین زائران توزیع می‌شود، افزود: این برنج توسط واقفان خیراندیش و خیران خریداری شده و برخی نیز توسط کشاورزان اهدا شده است.


انتهای پیام/س موکب اوقاف مازندران در سامرا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده دهم اردیبهشت سال‌جاری انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، اکبر حسنی، امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال‌جاری با توجه به افزایش ظرفیت پروازها و تعداد زائران و عوامل کاروان‌ها، عملیات حج تمتع در قالب ۳۲ کاروان انجام می‌شود.

وی افزود: در سال‌جاری با بیش از چهار هزار و ۲۰۰ زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی الهی صورت می‌گیرد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه در تاریخ دهم اردیبهشت یک پرواز برای زائران عمره‌گذار این استان از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت‌الله‌الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

وی عنوان کرد: فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام کننده زائران عمره و تمتع است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

کد خبر 747147

دیگر خبرها

  • خزانه گیری برنج در کلات آغاز شد
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل