Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:35:00 GMT

اجرای طرح دوچرخه اشتراکی در یزد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۷۹۳۵

اجرای طرح دوچرخه اشتراکی در یزد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد شیبانی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری یزد گفت: بیست نقطه از شهر یزد برای اجرای طرح دوچرخه اشتراکی شناسایی و انتخاب شد و این طرح تا دو ماه آینده اجرایی می‌شود.

او افزود: همزمان با اجرای  طرح دوچرخه اشتراکی، ۶۰۰ دستگاه اشتراکی هوشمند در بافت تاریخی نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری یزد در خصوص فعالیت این دوچرخه ها، گفت: فرد متقاضی می‌تواند با حضور در ایستگا‌ه ها با کشیدن کارت اعتباری با کنسول نصب شده در ایستگاه و یا به صورت اپلیکیشن یا نرم افزار موبایل افدام به اجاره کردن دوچرخه کند و دوچرخه را در ایستگاه بعدی تحویل دهد.

ترویج فرهنگ دوچرخه سواری راهکاری مناسب برای کاهش آلودگی هوا باشد تا افراد تشویق شوند، در رفت و آمد‌های شهری از وسایل حمل و نقل مانند دوچرخه استفاده کنند و حافظ سلامت خود و دیگر شهروندان باشند.

همایش دوچرخه  سواری پنجشنبه های بدون خودرو، هر هفته با عنوان "آسمان آبی، رکاب سبز" با استقبال پرشور مردم در سطح شهر یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ غ

بازگشت دوچرخه ها به شهر دوچرخه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان شادی ویژه میلاد امام‌حسن (ع) در محلات مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری مشهد گفت: کاروان شادی دوچرخه‌سواری با دوچرخه‌های تزیین شده با گل در معابر و خیابان‌های مختلف سطح شهر به مناسبت میلاد امام حسن‌مجتبی (ع) به حرکت درآمد.

جواد کیانی افزود: ۲۰ دستگاه دوچرخه و سه چرخه با گل تزئین شده اند و از ساعت ۱۴ امروز تا ۲۲  در میادین و معابر مختلف شهر مشهد ضمن انجام «شادی پیمایی»، برنامه‌های هنری اجرا می‌کنند.

وی گفت:راکبان دوچرخه سوار لباس اقوام ایرانی بر تن دارند و در هر محله برای چند دقیقه از دوچرخه پیاده و برنامه‌های هنری از جمله مدیحه سرایی و مولودی، نمایش و پرفورمنس (نمایش اجرا محور) و سرود اجرا می‌کنند.

معاون شهردار مشهد افزود: بولوار احمدآباد، خیابان امام رضا (ع)، مفتح، طبرسی، بولوار سجاد، امامت و هفده شهریور از جمله مکان‌های اجرای این کاروان شادی دوچرخه سواری در مشهد است.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • برگزاری پویش «تهران بی دود»
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند
  • نقش میکروموبیلیتی در ترویج عادات پایدار حمل‌ونقل در شهرها
  • حرکت کاروان شادی ویژه میلاد امام‌حسن (ع) در محلات مشهد
  • کارناوال گل در شهر مشهد برگزار می‌شود