Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@23:11:09 GMT

حمله خرس به چوپان ۲۴ ساله کوهرنگی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۸۱۴۷

حمله خرس به چوپان ۲۴ ساله کوهرنگی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت :طی تماس تلفنی همراه مصدوم با مرکز هدایت عملیات دانشگاه علوم پزشکی (EOC) اعلام شد که  چوپان ۲۴ ساله که برای چرای دام به کوه رفته بود توسط خرس وحشی در منطقه کره کوههای سرآقاسید از ناحیه ران دچار جراحت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد حیدری  افزود :به دلیل سخت گذر بودن مسیر پس از هماهنگی با سازمان هلال احمر یک فروند بالگرد به همراه تکنسین فوریتهای پزشکی اورژانس به محل اعزام شدند و تکنسین فوریتهای پزشکی اورژانس اقدامات درمانی و ثابت سازی را بر روی مصدوم انجام داد و مصدوم را به فرودگاه شهرکرد منتقل کردند و از فرودگاه مصدوم را با یک دستگاه آمبولانس اورژانس۱۱۵ به بیمارستان کاشانی منتقل کردند.

46

کد خبر 1309282

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری اورژانس ترکیه سوریه تیم ملی فوتبال ایران اربعین پیاده روی اربعین ورود زنان به ورزشگاه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با هفت مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای تیبا، ۴۰۵، دنا و برخورد با گاردریل ساعت ۰۰:۴۳ امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان ذوب‌آهن و روبه‌روی ترمینال فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هفت نفر شامل پنج مرد و دو زن در این حادثه مصدوم و شش نفر به بیمارستان‌های الزهرا (س) و امام فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 745659

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • حمله خرس به بانوی روستایی در ارتفاعات روستای لگ بن پیرانشهر
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند