Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@18:07:11 GMT

بلژیک 9-0 سن مارینو؛ آتش بازی در بروکسل

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۸۵۰۹

بلژیک 9-0 سن مارینو؛ آتش بازی در بروکسل

شیاطین سرخ موفق شدند ترند امروز یعنی برگزاری «جشنواره گل» را ادامه دهند. سن مارینو حتی یک شوت هم نتوانست راهی دروازه بلژیک کند. شاگردان مارتینز با هفت برد از هفت بازی، همچنان در صدر جدول قرار دارند.

طرفداری- در چارچوب مرحله مقدماتی رقابت های یورو ۲۰۲۰، دو تیم بلژیک و سن مارینو به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸- ۱۰ اکتبر ۲۰۱۹

ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران

ورزشگاه: Stade Roi Baudouin

مقدماتی یورو ۲۰۲۰

ترکیب ابتدایی بازی

شرح گل ها

بلژیک 1-0 سن مارینو- روملو لوکاکو (دقیقه 28): پاس تیلمانس به لوکاکو و شوت او به سمت دروازه، با عملکرد ضعیف دروازه بان همراه می شود و بلژیک بالاخره به گل می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلژیک 2-0 سن مارینو- ناصر چادلی (دقیقه 32): ارسال بلند مرتنز، کنترل خوب لوکاکو توپی که چادلی راهی دروازه می کند. عملکرد دروازه بان در بازی امشب بسیار ضعیف است.

بلژیک 3-0 سن مارینو- کریستین برولی (گل به خودی دقیقه 35): ارسال کاستانیه در حالی که انتظار می رفت از آن سمت زمین به بیرون رود، با اشتباه برولی وارد دروازه سن مارینو شد.

بلژیک 4-0 سن مارینو- روملو لوکاکو ( دقیقه 41): حرکت زیبای لوکاکو در محوطه جریمه و سپس شوت او راهی دروازه می شود تا مهاجم اینتر به دومین گل خود در بازی امشب دست یابد.

بلژیک 5-0 سن مارینو- توبی آلدرویرلد (دقیقه 43): شوت محکم مدافع تاتنهام پس از برخورد به بازیکن سن مارینو تغییر مسیر داد و به پنجمین گل شیاطین سرخ تبدیل شد.

بلژیک 6-0 سن مارینو- یوری تیلمانس (دقیقه 2+45): فرار زیبای ادن هازارد از گوشه زمین و پاس رو به عقبش، به تیلمانس رسید تا با شوتی دقیق، در همین نیمه اول همه چیز را تمام کند.

بلژیک 7-0 سن مارینو- کریستین بنتکه (دقیقه 79): از بیرون محوطه جریمه، بنتکه شوتی کات دار و زمینی راهی دروازه می کند که پس از برخورد دوباره به زمین، مهار را برای دروازه بان غیرممکن می کند. اختلاف به هفت می رسد.

بلژیک 8-0 سن مارینو- یاری ورشارن (دقیقه 84): ستاره جوان اولین گل ملی خود را به ثمر می رساند. بلژیک صاحب ضربه پنالتی می شود و ورشارن از روی نقطه پنالتی، زیبایی این پیروزی را دو چندان می کند.

بلژیک 9-0 سن مارینو- تیموتی کاستانیه (دقیقه 90):

خلاصه بازی  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر از فرصت فوق‌العاده‌ای که رسیده بود به خوبی استفاده کرد و موفق شد با گل‌های فرانچسکو آچربی و مارکوس تورام میلان را در سن‌سیرو شکست دهد و قهرمانی‌اش در سری A را قطعی کند.

همانطور که انتظار می‌رفت، این آبی و مشکی‌پوشان بودند که بازی را بهتر از حریف همشهری آغاز کردند. آنها چندین بار به محوطه میلان نزدیک شدند اما در تهدید دروازه ناکام بودند تا اینکه در دقیقه ۱۸ ارسال کرنر دی‌مارکو با ضربه سر پاوارد در مقابل دروازه به آچربی رسید و او هم با یک ضربه سر دیگر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۲۵ یک بار دیگر ارسال دی‌مارکو به محوطه جریمه منجر به خلق موقعیت شد. این بار لائوتارو مارتینز به توپ رسید اما ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد لیائو با فرار از تله آفساید با سومر در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه وینگر پرتغالی با مهار دروازه‌بان مواجه شد.

در دقیقه ۳۸ تورام پس از یک و دو با بارلا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه‌اش با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقایق پایانی نیمه اول هم در حالی گذشت که اینتر بازی را در اختیار داشت و خبری از تهدید جدی بر روی دروازه‌ها نبود.

در دقیقه ۴۹ نیمه دوم اختلاف بیشتر شد. او از سمت چپ حرکت کرد و با زدن شوتش به سمت موافق، دروازه میلان را برای بار دوم باز کرد.

دو دقیقه بعد پولیشیچ می‌توانست به گل دوم اینتر پاسخ دهد اما سومر به خوبی مقاومت کرد و توپ دفع شد.

در دقیقه ۵۸ شوت خطرناک چالهان‌اغلو از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی مایک مانیان روبرو شد.

در ادامه اینتر که به هدفش رسیده بود بازی را مدیریت کرد و شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۴ والی خطرناک لیائو به شکل نفس‌گیری از بالای دروازه عبور کرد.

شش دقیقه بعد میلان بالاخره به گل رسید. ارسال زیبای چوکووئزه با ضربه سر لیائو به مقابل دروازه رفت. در آنجا یک ضربه سر دیگر از گابیا به شکل خطرناکی به سمت دروازه رفت اما سومر با واکنشش توپ را به تیر کوبید، با این حال سیو او بی‌ثمر ماند و توموری روی ریباند دروازه خالی را باز کرد.

در دقایق پایانی بازی موقعیتی دیگری بر روی دروازه‌ها ایجاد نشد و تنها اتفاقات مهم بازی چند درگیری بین بازیکنان بود که منجر به اخراج دنزل دامفریز، تئو هرناندز و داویده کالابریا شد.

درنهایت بازی به پایان رسید و اینتر با کسب ۳ امتیاز بازی امشب به مقام قهرمانی سری A دست یافت.

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود