Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:58:01 GMT

خروج ۲۲۰ هزار زائر طی روز پنجشنبه از مرز مهران

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۸۵۷۲

خروج ۲۲۰ هزار زائر طی روز پنجشنبه از مرز مهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن فتحی زاده شامگاه پنجشنبه در مرز مهران، در خصوص آخرین وضعیت تردد در مرز مهران اظهار داشت: امروز یکی از پرحجم ترین روزهای اربعین بوده است.

وی افزود: بیش از ۲۲۰ هزار نفر زائر تا به این لحظه از مرز مهران عبور کردند و پیش بینی می شود این آمار افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون جمعیت زیادی در پایانه مرزی مهران وجود دارد که از مرز در حال عبور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی زاده تصریح کرد: به لحاظ محدودیت های انتقال زائران که به آن سوی مرز وجود دارد، وقفه ای به وجود آمد و سعی شد با هماهنگی و مدیریت جمعیت ساعاتی زائران در داخل پایانه و در قبل پایانه استراحت کنند تا آرام  آرام از مرز عبور داده شوند.

وی افزود: هم اکنون جمعیت نسبتا زیادی در محدوده پایانه و قبل پایانه وجود دارد که به سمت مرز در حال حرکت هستند و مشکل خاصی در مرز نداریم.

وی عنوان کرد: همکاری بسیار خوبی با طرف عراقی انجام دادیم که در حال عبور زائران هستند، امیدواریم که همین روند حرکتی که وجود دارد تا اتمام زائرانی که پشت مرز معطل مانده بودند ادامه پیدا کند.

فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا  بیان داشت: به نظر می رسد که امروز هم جمعیت زیادی را شاهد خواهیم بود با توجه به وضعیتی که پیش روی داریم پیش بینی ها و هماهنگی های لازم با مسئولان مختلف صورت گرفته است.

سردار فتحی زاده اضافه کرد: پارکینگ های شهر مهران هم اکنون ظرفیت آنها کامل شده و پارکینگ های ابتدای شهر در حال تکمیل است.

کد خبر 4743130

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 مرز مهران ایلام پایانه مرز مهران اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام گرگان قزوین شیراز گردشگری شهرکرد بیرجند زائران اربعین نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از حدود یک میلیون زائر منتظر تشرف به حج تمتع، حدود ۹۰ هزار نفر امسال اعزام می‌شوند.

حسینی افزود: تاکنون ثبت نام بیش از ۸۲ هزار و ۷۰۰ زائر حج تمتع ۱۴۰۳ قطعی شده و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

مرعشیT رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هم گفته است: استطاعت ۸۲ هزار و ۱۶۴ زائر تاکنون تایید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع شده اند و تنها ۱۴۳ نفر رد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت