Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: قصد داریم از دولت عراق اجازه بگیریم تا ۱۵۰ اتوبوس یا مینی‌بوس از مرز چذابه عبور کنند و در عراق به زائران ایرانی خدمات رسانی کنند، اما طرف عراقی هنوز این اجازه را نداده است، زیرا آن‌ها نیز اصول و قوانینی دارند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی، رئیس دفتر ریاست جمهور در گفت‌وگو با رادیو اربعین ضمن اشاره به بازدید میدانی خود از سه مرز غربی کشور اظهار کرد: در این بازدیدها با مردم و مسوولان صحبت شد و مشکلات را بررسی کردیم و تمام مسوولیت‌هایی که مربوط به ایران است به خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته در چنین روزی حدود 55 هزار زائر از مرز مهران خارج شدند در حالی که تنها در 24 ساعت گذشته بیش از 180 هزار نفر از مرز ایران به مقصد عراق خارج شده‌اند.

واعظی در اشاره به مشکلات مرزها عنوان کرد: برخی از مردم که در روزهای گذشته به زیارت رفته و در حال بازگشت به ایران بودند با مشکل حمل و نقل روبه‌رو هستند زیرا طرف عراقی امکاناتی برای این جمعیت به ویزه در حوزه حمل‌ونقل ندارد.

وی افزود: خدمت‌رسانی که  مربوط به طرف ایرانی است به خوبی در حال انجام است اما ما نمی‌توانیم به دولت عراق دستور دهیم که نسبت به خدمات‌رسانی به ایرانیان اهتمام بیشتری داشته باشند چرا که این کشور ظرفیت این حجم از جمعیت را ندارد.

رئیس دفتر ریاست جمهور گفت: قصد داریم از دولت عراق اجازه بگیریم تا 150 اتوبوس یا مینی‌بوس از مرز چذابه عبور کنند و در عراق به زائران ایرانی خدمات رسانی کنند اما طرف عراقی هنوز این اجازه را نداده است زیرا آن‌ها نیز اصول و قوانینی دارند.

وی افزود: اما با این وجود تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات زائران انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رادیو اربعین محمود واعظی دولت عراق ناوگان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان که با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید، اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. آن‌ها تیم و سرمربی این تیم بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند، چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند نفر از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آن‌هایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می‌آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی، ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند، اما زمین هم برای آن‌ها هم دردسر داشت. شاید آن‌ها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند، اما زمین کار را برای آن‌ها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد، اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است.

وی تاکید کرد: اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود، اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی ۶ اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی در همدان
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود / مچ پای بازیکنانم خون آلود شد
  • قلعه‌نویی: این بازی را با پاهای خون‌آلود بردیم
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • قلعه‌نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود!
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان