Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: موکب های معراج شهدا و القدس کرمان برای پذیرایی از زائرین حرمین عسکریین در ایام نیمه شعبان به همراه یک محموله مواد غذایی راهی سامرا شد.

امین گزستانی، دبیر موکب معراج شهدای کرمان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان از پذیرایی زائرین سامرا به مناسبت نیمه شعبان، خجسته زادروز باسعادت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی خبر داد و افزود: این پذیرایی با همکاری موکب قدس(با مسئولیت میثم فهیمی) انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه ۴۵ نفر از این دو موکب به عنوان خادم به همراه یک محموله غذایی روز گذشته از کرمان حرکت و هم اکنون در مرز مهران هستند؛ افزود: این محموله شامل کیسه های شکر و آرد جهت طبخ نان، پخت زلوبیا و بامیه، تهیه شربت، به همراه ۴۰ لیتر عرق نعنا و گلاب، سه تن برنج، یک تن سیب زمینی، یک تن پیاز است و گوشت را که شامل یک تن گوشت مرغ و یک تن گوشت قرمز است نیز از عتبه حضرت عباس علیه السلام خریداری می کنیم.

 

دبیر موکب معراج شهدای کرمان اظهار داشت: مهمانسرای حرم و آشپزخانه و نانوایی در اختیار بچه های کرمان قرار می گیرد و به مدت ۴ روز کاری از از فردا دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری از زائران حرمین عسکریین پذیرایی می کنند.

 

وی با افزودن اینکه امسال برای سومین بار این اقدام انجام می شود و چندان تمایلی به رسانه ای کردن موضوع نبوده، گفت: هزینه های مواد غذایی توسط خیرین و مقداری از آن هم توسط مردم تأمین شده و شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۱۲۳۲۲۰۰۴۱۸ به نام موکب معراج شهدای کرمان نیز برای این امر منظور شده که علاقه مندان تا نیمه شعبان می توانند نذورات خود را به آن واریز کنند تا برای پذیرایی زائرین حرم پدر و جد امام زمان عجل الله تعالی هزینه شود.

 

 

گزستانی با یادآوری این نکته که در نذورات اصل، نیت است و امام عصر و اهل بیت علیهم السلام به کم و زیادی نذورات نگاه نمی کنند؛ تصریح کرد: همین که برای خدا باشد خیلی خیر و برکت دارد.

 

گفتنی است، موکب های معراج شهدا و القدس کرمان با مجوز ستادبازسازی عتبات عالیات استان فعالیت می کنند.

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شب چهارشنبه و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید در ضربات پنالتی منچسترسیتی را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

ویدیو های منتشر شده از سوی کانال های تلویزیونی، نشان می‌دهد که آنتونیو رودیگر جهت پنالتی متئو کواچیچ را درست تشخیص داده و آن را به آندری لونین نشان داده‌است؛ سنگربان اوکراینی نیز در همان جهت شیرجه زد و موفق شد این ضربه را مهار کند. رودیگر علاوه بر اثرگذاری روی این صحنه، خودش پشت پنالتی پنجم و پایانی رئال مادرید ایستاد و با گل کردن آن، تیمش را راهی نیمه‌نهایی کرد.

 

tags # رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • هیچ‌کدام از ستاره‌های رئال خودخواه نیستند
  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند