Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی زاده معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با ساخت ۷۰ سوله غیر مجاز و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در فرون آباد شهرستان پاکدشت اظهار کرد: مسئولان دفتر فنی استانداری تهران برای بازدید میدانی از زمین‌های کشاورزی تغییر کاربری داده شده به شهرستان پاکدشت اعزام شدند تا به صورت انفرادی موارد را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید زمان ساخت سوله براساس قدمت آن مشخص شود تا اعمال مقررات صورت گیرد.

تقی زاده گفت: سوله‌هایی که جدید ساخته شده‌اند به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع خواهند شد تا مراحل قانونی را طی کنند.

بیشتر بخوانید: نابودی ۱۲۸ هکتار از باغ‌های پایتخت در ۱۰ سال گذشته

وی بیان کرد: سوله‌هایی که در گذشته ساخته شده‌اند نیز باید مدارک مورد نیاز را به شهرداری فرون آباد ارائه دهند تا براساس مقررات رأی مربوط به آن‌ها صادر شود.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری تهران گفت: نتایج نهایی مربوط به ساخت سوله‌های فرون آباد تا هفته آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

توضیحات استانداری تهران درباره ساخت ۷۰ سوله غیر مجاز در شهرستان پاکدشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تهران زمین کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش سوزی سوله یک انبار دو هزار متر مربعی که در شیراز طعمه حریق شده بود مهار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، هادی عید پور در خصوص اطفا حریق یک سوله در یکی از محلات شیراز اظهار کرد: در ظهر امروز_ سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ در ساعت ۱۳:۱۱ یک مورد آتش سوزی سوله انبار در بلوار سفیر جنوبی میدان مهارت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام شد.

وی افزود: برای این حادثه از ۱۲ ایستگاه به محل آتش سوزی نیرو اعزام شد و خودروهای آب رسان، خودروهای دستگاه تنفسی و واحد هیدرانت به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: مواد داخلی سوله بسته‌های مواد غذایی با جنس کارتن و پلاستیک بود که به شدت قابل اشتعال بودند.

عیدی پور اضافه کرد: این سوله ۲ هزار متر مربع مساحت داشت که به صورت کامل طعمه حریق شده بود و آتش در حال سرایت به سوله‌های مجاور بود و با توجه به اینکه سوله‌های مجاور محتوی لوله و اتصالات ساختمانی بودند که بسته بندی آنها نیز از جنس کارتن و پلاستیک بود اولویت تیم عملیاتی پیشگیری از ادامه حریق به سوله‌های مجاور بود.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی در ۷ جبهه عملیات خود را انجام دادند و از گسترش حریق به اطراف جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: هم اکنون حریق کنترل شد و تیم آتش نشانی پس از پنج ساعت عملیات اطفا حریق در حال انجام لکه گیری و خاموش کردن آتش باقی مانده هستند.

کد خبر 745249

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • قلع و قمع ۲ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای باروج یامچی
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد