Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرجیو رگیلون مدافع سویا معتقد است که فکر نمی‌کند زیدان از حضور او در تیم ملی اسپانیا ناراحت باشد. تاریخ انتشار: 04:30 - 19 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۴۱۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سرجیو رگیلون مدافع رئال مادرید که قرضی به سویا رفته در مورد شرایط خودش اظهار داشت: می‌دانم که در رئال مادرید روزهای خوبی داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل نمی‌توانم آن دوران را یک ناکامی بدانم.

وی افزود: امیدوارم که زیدان از حضورم در تیم ملی خوشحال باشد. فکر نمی‌کنم که حضورم در لیست تیم او را ناراحت کند. بازی‌های رئال مادرید را مثل هر بازی دیگری می‌بینم. زیدان، بسیار حرفه‌ای است و همه مسابقات ما را تماشا می‌کند. رابطه من با زیدان خوب است و من با او مشکلی ندارم.

مدافع سویا اظهار داشت تصریح کرد: در حال حاضر شرایطی رویایی را سپری می‌کنم اما رویایم بردن چمپیونزلیگ است. اگر با رئال مادرید باشد، چه بهتر. این برای من یک افتخار است که مانند کارواخال به نظر می‌رسم زیرا او یکی از بهترین بازیکنان در پست خود است. پیش از این او به او گفته بودم که در سمت چپ بهتر از سمت راست بازی می‌کند.

رگیلون در پایان گفت: بازی‌های زیادی تا پایان لیگ داریم و امیدوارم فصل عالی را سپری کنیم. واقعاً از هواداران سویا برای حمایت‌شان بسیار سپاسگزارم. این شهر زیبا و با مردم شگفت‌انگیز است. من می‌دانم که من یک بازیکن استعدادی هستم و به همین دلیل می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را در سویا انجام دهم همانطور که در مادرید انجام دادم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید سویا زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند که در پایان این رئال مادرید بود که با گل دقایق پایانی جود بلینگام موفق به پیروزی 3-2 مقابل بارسلونا شد. در این مطلب خلاصه بازی را مشاهده می کنید.

دانلود (67.6MB)

دیگر خبرها

  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • آنچلوتی 22 رئالی را برای ال‌کلاسیکو به خط کرد
  • آنچلوتی: نمایش‌مان مقابل سیتی؟ ندیدم هواداری ناراحت باشد!
  • آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند
  • رئال بتیس و سویا، دو باشگاه علاقه‌مند به جذب قرضی آردا گولر