Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@11:58:12 GMT

تحلیل مجید جلالی از بازی ایران و کامبوج

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۹۱۱۶

تحلیل مجید جلالی از بازی ایران و کامبوج

آفتاب‌‌نیوز :

مجید جلالی درباره پیروزی پرگل ایران برابر کامبوج اظهار کرد: در این بازی ما نشان دادیم خط حمله بسیار قدرتمندی داریم چون به طور مثال ۴ گل را کریم انصاری فرد، ۳ گل را آزمون و ۳ گل را هم مهدی طارمی به ثمر رساند. یعنی ۱۰ گل را این سه مهاجم زدند. همین امر کافی است تا ببینیم چقدر خط حمله ایران مقابل کامبوج زهردار و قدرتمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در خط هافبک هم بسیار خوب کار کردیم و پاس‌های خوبی برای مهاجمان ارسال شد تا آن‌ها بتوانند گلزنی کنند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که خط دفاعی تیم ملی در این دیدار چطور بود گفت: نمی‌شود با این بازی درباره خط دفاع تیم ملی صحبت کنیم. اگر قرار است نظر درستی داشته باشیم باید در بازی‌های قوی‌تر که تیم‌های قدرتمندتر برابر ما بازی می‌کنند درباره خط دفاع صحبت کنیم و عملکرد آن را بسنجیم اما در آن بازی آن چیزی که اهمیت داشت این بود که تیم ملی بسیار هجومی بازی می‌کرد. من فکر می‌کنم از بین بازیکنان فقط کنعانی‌زادگان، پورعلی‌گنجی و نوراللهی وظیفه دفاعی داشتند و در اکثر مواقع میلاد محمدی و همین طور رامین رضاییان از چپ و راست نفوذ می‌کردند و دائم در خط حمله بودند به همین خاطر است می‌گوییم با این بازی که تیم حریف قدرتمند نبود درباره خط دفاع تحلیل درستی داشته باشیم.

جلالی ادامه داد: در بازی مقابل کامبوج نکته بسیار مهم و حائز اهمیت نظم تیمی بود که تیم ملی به خود گرفته بود. بازیکنان دقیقا می‌دانستند باید در کجای زمین حاضر باشند و بازی کنند به همین خاطر در طول بازی روند یکنواختی داشتیم. من انتظار داشتم بعد از چند گل بازی کمی احساسی شود اما این گونه نبود و در تمام دقایق ریتم و نظم بسیار خوبی را در تیم شاهد بودیم. همین امر باعث می‌شود ما به آینده امیدوار باشیم که تیم ملی با نظم بیشتری بازی کند. بازیکنان دقیقا وظیفه خودشان را بدانند و بدانند در زمین باید کجا و چه زمانی چه کار کنند.

او در پایان درباره دیدار روز سه‌شنبه ایران برابر بحرین هم گفت: بازی بسیار سختی پیش روی ماست اما در این بازی ما می‌توانیم برآورد دقیقی از عملکرد هجومی و دفاعی تیم داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مجید جلالی بازی ایران و کامبوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: با جبران نواقص به دنبال بهبود کیفیت فنی تیم هستیم؛ بیانیه‌های تیم‌ها تاثیرگذار است اما باید در ابتدا به مسائل فنی توجه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی شامگاه _شنبه یکم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در چارچوب بازی هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ‌برتر اظهار کرد: فردا بازی نزدیکی مقابل آلومینیوم خواهیم داشت؛ آلومینیوم اراک یکی از تیم‌های منظم و با برنامه لیگ است و با توجه به زمان کم سعی کردیم تا ریکاوری جسمی و ذهنی خوبی داشته باشیم؛ دنبال این هستیم تا در درجه نخست اول فوتبال باکیفیتی ارائه کنیم سپس پیروز بازی باشیم‌. ذوب‌آهن، تیم خوبی است و توانایی برد همه تیم‌های لیگ را دارد.

وی افزود: بیانیه باشگاه‌ها تأثیرگذار است و امیدوارم قانون جدید فدراسیون بتواند تأثیر گذار باشد؛ بیانیه‌نویسی کمکی به فوتبال نمی‌کند باید به مسائل فنی پرداخته شود. تیم‌ها در خصوص یک داور بیانیه می‌دهند که قطعاً بر وی اثر می‌گذارد.

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: استعفا ربیعی موضوعی است که از سوی هواداران مطرح شد؛ وی خواست دست باشگاه را باز بگذارد، باشگاه خواهان حضور ربیعی بودند. تیم ما در تمام بازی‌ها کیفیت فنی خوبی داشت. امیدوارم بتوانیم با رفع نواقص به نتیجه مطلوب برسیم.

صادقی گفت: در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم. تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند. گاهی اشتباهات غیرعمد داوران به تیم ما ضرر زد ولی تلاش نکردیم در مورد آن صحبت کنیم. قطعاً بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا هم پنالتی از دست می‌دهند و این اتفاق از جذابیت فوتبال است. سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم اما اینکه فردا چه اتفاقی بیفتد را نمی‌دانم.

کد خبر 746396

دیگر خبرها

  • بازی «شاهزاده ایرانی» نقد و تحلیل می‌شود
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود
  • تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم