Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم» با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و ستاد بازسازی عتبات عالیات در سه بخش اصلی «هنر‌های دیجیتال»، «رسانه‌های برخط» و «نرم افزار» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش «هنر‌های دیجیتال» شامل فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای(داستانی کوتاه، مستند، نماهنگ، پویانمایی، تجربه‌گرا، ویدئوآرت، موشن‌گرافیک و نماهنگ) بخش اصلی عکس(تک عکس حرفه‌ای، مجموعه عکس و تجربه (تلفن همراه) و بخش جنبی(عکس‌های قدیمی عزاداری محرم از اقصی نقاط کشور) است.
بخش «رسانه‌های برخط» شامل وب سایت‌ها، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی و بخش «نرم‌افزارها» نیز مشتمل بر چند رسانه‌ای، تلفن همراه و بازی‌های موبایلی است.
آیین‌ها و نماد‌های عاشورایی، آیین‌های عزاداری محرم، راهپیمایی عظیم اربعین، نماز ظهر عاشورا و ...، امام‌حسین(ع) و انسانیت، امام‌حسین(ع) و امت اسلامی، مؤدت و محبت اهل بیت(ع)، مقاومت و صبر عاشورایی و امر به معروف و نهی از منکر از جمله موضوعات بخش‌های مختلف دوازدهمین سوگواره ملی «مهر محرم» است.
این سوگواره امسال با راه اندازی پویش جهانی مهرمحرم با هشتگ‌های فارسی #مهر_محرم #مهر_حسینی وعربی #حب_الحسین_یجمعنا #حب_الحسین_یعرفنا و انگلیسی #hussainUnitsUs و #kindMoharram به دنبال نقش آفرینی فعال‌تر در حوزه فضای مجازی و افزایش مشارکت مردمی در تولید محتوای دیجیتال عاشورایی است.
مهلت ارسال آثار در دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم» ۳۰ آبان ماه سال جاری، است و علاقه‌مندان جهت ثبت نام و ارسال اثر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی مهر محرم به نشانی www.mehremoharram.ir مراجعه کنند.  
دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم» با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سراسر کشور برگزار می‌شود و عموم مردم و علاقه‌مندان به حضور در این سوگواره می‌توانند در تولید محتوایی با مضامین عاشورایی در حوزه فضای مجازی مشارکت داشته باشند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا فناوری اطلاعات فضای مجازی مهر محرم اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه حوزه ICT در کردستان به نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی تحمیل شده و شتاب‌دهی اقتصاد استان کمک خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، میثم عابدی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با فعالان حوزه ICT که در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: استان کردستان به‌واسطه داشتن نیرو‌های جوان و متخصص در حوزه مهارت‌های مرتبط با ICT و اقتصاد دیجیتال، می‌تواند سهم قابل توجهی از اقتصاد دیجیتال کشور داشته باشد.

وی افزود: توسعه حوزه ICT در کردستان به نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی تحمیل شده و شتاب‌دهی اقتصاد استان کمک خواهد کرد.

 معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حوزه ICT را مردمی خواند و تصریح کرد: برای ایجاد تغییرات در استان می‌بایست مشکلات موجود احصا و با برنامه‌ریزی‌های مناسب موانع و مشکلات برطرف شود.

وی تصریح کرد: طی جلسات با فعالان راهکارهایی برای توسعه و گسترش فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان استان در حوزه مهارت‌های مرتبط با ICT و اقتصاد دیجیتال مطرح و پیگیری خواهد شد. 

عابدی همسایگی کردستان با کشور عراق و اقلیم را مزیت مناسبی دانست و عنوان کرد: با توجه به عقب‌ماندگی و تقاضای بازار عراق در حوزه اقتصاد دیجیتال و ICT، فرصت مناسبی برای حضور و توسعه خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان استان کردستان در این فضا وجود دارد.

وی به حوزه آموزش‌ دیجیتال اشاره و اضافه کرد: وزارت ارتباطات با همکاری آموزش و پرورش در حال اجرای برنامه ملی "ایران دیجیتال" است که سال گذشته به صورت آزمایشی در 10 استان اجرا شد و امسال در کل کشور انجام می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اذعان کرد: کردستان نیز با توجه به ظرفیت دانش‌آموزشی مناسب استان، 10هزار نفر از دانش‌آموزان دوره متوسطه با همکاری بخش خصوصی و آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

وی؛ هدف از سفر به استان کردستان را احصا‌ء‌ مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه صنعت، چاره‌اندیشی برای رفع آن‌ها و پیگیری مسائل وزارت‌خانه در استان کردستان عنوان کرد.

گفتنی است که در این جلسه واحد‌های دانش‌بنیان به طرح مسائل و موانع پیش‌روی شرکت‌ها پرداختند و خواستار حمایت‌های ویژه از سوی وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران استانی شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد