Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@18:51:29 GMT

اولین تیم صعود کننده به یورو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۹۷۳۱

اولین تیم صعود کننده به یورو ۲۰۲۰

تیم ملی فوتبال بلژیک با بردی آسان برابر سان مارینو به عنوان اولین تیم صعود خود را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از استاندارد، در ادامه دیدارهای انتخابی یورو ۲۰۲۰ تیم ملی بلژیک موفق شد در دیداری یک طرفه با ۹ گل سان مارینو را از پیش روی بردارد. بلژیک در این رقابت ها تمامی ۷ دیدار خود را با برد به پایان رسانده است و اکنون با رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی (۲۱ امتیاز از ۷ مسابقه) به عنوان اولین تیم صعود خود را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی توانست دو بار برای تیمش گلزنی کند تا او. به عنوان اولین بلژیکی تاریخ مرز ۵۰ گل زده ملی را رد کند و به رکورد ۵۱ گل ملی دست یابد. مهاجم ۲۶ ساله فرصت زیادی دارد تا بتواند آمار گلزنی خود را در تیم ملی کشورش بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید:

واکنش رونالدو به نزدیک شدن به رکورد دایی

سان مارینو در این دیدار توانست ۲۷ دقیقه برابر بلژیک دروازه خود را بسته نگه دارد ولی در نهایت شکست سنگینی متحمل شد و نتوانست خطری روی دروازه حریف ایجاد کند. 

شاگردان روبرتو مارتینس در غیاب کوین دی بروین مصدوم نشان دادند از مدعیان جدی قهرمانی در یورو هستند. در این دیدار ادن هازارد، تیبو کورتوا و روملو لوکاکو از جمله بازیکنانی بودند که از ابتدا برای تیم ملی کشورشان به میدان رفتند تا شیاطین سرخ فوتبال اروپا بتواند به خوبی قدرت‌نمایی کند. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن تیم ملی بلژیک مقدماتی یورو 2020 یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد

تیم ملی فوتسال ایران با برتری ۶ بر یک برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد، ولی قرقیز‌ها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، ۳ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود، ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی