Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ این جلسه در فرمانداری بندرانزلی به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار برگزار شد و نمایندگان اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، ریاست تربیت بدنی ناوگان شمال ، تربیت بدنی آموزش و پرورش، ریاست اداره کار و امور اجتماعی , ریاست اداره ورزش و جوانان بندرانزلی، نماینده اداره شبکه بهداشت و درمان، نماینده شهردار بندرانزلی، نماینده هلال احمر و اتاق اصناف حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه  معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری حسن صفری با اشاره به اینکه شهرستان بندرانزلی یکی از ورزش خیز ترین شهرستان های کشور محسوب می شود گفت: با وجود اینکه شهرستان بندرانزلی جایگاه بالایی در ورزش کشور دارد تا کنون تجربه برگزاری چنین مسابقاتی در شهرستان را نداشتیم و مشتاقیم که این مسابقات به صورت حرفه ای در این شهر برگزار شود.

صفری در پایان افزود: فرمانداری بندرانزلی تمامی کمک های لازم را جهت برگزاری این مسابقات انجام خواهد داد و از حاضران در جلسه خواست از هرگونه کمک و همکاری که به بهتر برگزار شدن این مسابقات منجر می شود دریغ نکنند.

حمید رضا قهرمانی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی نیز در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری چنین رقابت هایی در شهر انزلی اظهار کرد: انتظار دارم تمامی دستگاه ها و ادارجات شهرستان بندرانزلی در برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها به اداره ورزش و جوانان کمک کنند و دست یاری ما را به گرمی بفشارند.

در ادامه این جلسه رئیس هیات های ورزش های رزمی شهرستان بندرانزلی در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات که برای اولین بار در بندرانزلی برگزار می شود گفت: تا کنون هفت کشور ترکیه، روسیه، گرجستان، آذربایجان، عراق، افغانستان و پاکستان اعلام آمادگی کرده اند و همچنین دو تیم از جمهوری اسلامی ایران نیز در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

سینا قلی پور افزود: این مسابقات در رشته های کیک بوکسینگ، موی تای، هنر های فردی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد و به دنبال رایزنی و اخذ مجوز از مراجع داخلی هستیم.

قلی پور با اشاره به پیش بینی سه تاریخ برای برگزاری این مسابقه و اعلام آن به فداراسیون ادامه داد: ادارات و دستگاه های حاضر در این جلسه برای برگزاری بهتر این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.

قلی پور در پایان خاطر نشان کرد: جلسه برگزار شده بسیار امیدوار کننده بود و نکته قابل توجه آن این بود که همه حاضران در جلسه تمایل داشتند که علاوه بر انجام بهتر این مسابقات نیز بخشی از امور اجرایی این مسابقات بین المللی را بر عهده گیرند.

وی در پایان از حمایت های همه جانبه نماینده محترم مردم در مجلس و فرماندار شهرستان بندرانزلی تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش پاکستان شبکه بهداشت و درمان عراق برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان با استقبال فرهنگیان شهرستان پلدشت در محل کانون شهید علیپور برگزار شد.

 معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان (مرحله شهرستانی) با شرکت فرهنگیان علاقمند در چهار رشته قرائت قرآن، نهج البلاغه، روش تدریس احکام و تفسیر قرآن برگزار شد.

کاظم زاده خاطر نشان کرد : در اسفندماه سال گذشته نیز چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با شرکت ۳۳۰۰ نفر از دانش آموزان برگزار شده بود که به لحاظ تعداد نفرات ثبت نام کننده، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در رتبه اول استان قرار گرفت.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت :نفرات برگزیده مرحله شهرستانی به مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اولین دوره مسابقات اسب دوانی گیلان برگزار شد
  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد