Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ تیم ملی والیبال ایران ساعت ۵:۳۰ صبح امروز (جمعه) ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۸ در روز هشتم مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با یک کام‌بک فوق‌العاده ۳ بر ۲ به برتری رسید.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در حالی که دو ست ابتدایی بازی را با نتایج ۲۵-۲۷ و ۲۳-۲۵ واگذار کرده بودند، در سه ست بعد با نتایج ۱۹-۲۵، ۱۷-۲۵ و ۱۰-۱۵ حریف را شکست دادند تا با یک کام‌بک فوق‌العاده تیم پیروز این مسابقه معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتایج پنج ست این بازی به شرح زیررقم خورد:
ست اول: ۲۵-۲۷ آرژانتین
ست دوم: ۲۳-۲۵ آرژانتین
ست سوم: ۲۵-۱۹ ایران
ست چهارم: ۲۵-۱۷ ایران
ست پنجم: ۱۵-۱۰ ایران

ایران پس از ۵ بازی، با ترکیب ابتدایی سعید معروف (کاپیتان)، امیر غفور، امیرحسین اسفندیار، میلاد عبادی‌پور، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) این بازی را آغاز کرده بود. منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم ملی والیبال ایران تیم والیبال ایران والیبال ایران کولاکوویچ بازی تیم ملی والیبال و آرژانتین جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین

 سفرهای هوایی چین در سال نو چینی رکورد جدیدی را ثبت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از بلومبرگ، خطوط هوایی چین در سه ماهه اول سال، در بحبوحه تلاش‌های دولت چین برای تقویت بخش گردشگری این کشور و تقاضای شدید برای تعطیلات در خانه، رکوردی بی‌سابقه ثبت کردند.

شبکه تلویزیون دولتی چین (CCTV) اعلام کرد که مجموع ترافیک هوایی مسافران در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ به ۱۸۰ میلیون سفر رسیده است.  

رقم منتشرشده بیشترین میزان برای چنین سه ماهه‌ای است و نشان‌دهنده رشد سالانه ۳۷.۷ درصدی است.

در حالی که ترافیک هوایی برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ با توجه به  آخرین کنترل‌های سختگیرانه کرونا در ژانویه نسبتاً کاهش یافته بود، این ارقام همچنان ۱۰.۲ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ است.

مهمترین تعطیلات چین، سال نو چینی و معمولاً در سه ماهه اول سال است. در این جشن که در ماه فوریه امسال برگزار شد، صدها میلیون نفر برای گردهمایی خانوادگی به شهرهای خود بازگشتند.

بر اساس این گزارش،  ۸۳.۵ میلیون سفر هوایی بی‌سابقه در طول تعطیلات ۴۰ روزه امسال انجام شد که ۵۱ درصد نسبت به سال ۲۰۲۳ و ۱۴.۵ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش داشت.

تردد مسافران هوایی برای دوره سه ماهه، در مسیرهای داخلی ۱۶۰ میلیون سفر بوده است که نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش ۱۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد، در حالی که در مجموع ۱۴.۱ میلیون سفر در مسیرهای بین‌المللی انجام شده  که ۷۸ درصد از سطح سال ۲۰۱۹ بیشتر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم